לך תוכיח שאין לך בן דוד: בימים האחרונים הציף את הרשתות החברתיות סרטון שבו אדם המציג עצמו כבן דודו של חבר הכנסת יאיר לפיד (כחול לבן), הטוען כי הוא וכל בני משפחתו תומכים בראש הממשלה בנימין נתניהו ומצביעים לליכוד.

האיש צולם במהלך הפגנת תמיכה בנתניהו ואמר כי היה קצין בצבא וכי הוא אב לארבעה ילדים, "כולם תומכי ביבי", לדבריו. כאמור, הוא הציג את עצמו כ"בן דוד של יאיר לפיד", והוסיף: "אני וכל המשפחה שלי לא תומכים בו כי הוא לא מתאים בכלל להיות בתפקיד ציבורי. הוא בכלל לא אישיות ציבורית". המצולם  ציין גם כי "נתניהו הוא ראש הממשלה הטוב ביותר לעם היהודי מזה 3,000 שנה".

תומכי נתניהו, ובהם "רונית הביביסטית", חגגו על הסרטון שהפך ויראלי ומיהרו לשתפו, אלא שח"כ לפיד הגיב וכתב כי אין לו קשר משפחתי לאיש המופיע בסרטון ואין לו בכלל בני דודים: "תסתכלו על האיש בסרטון הזה, קוראים לו צביקה. הוא עלה בעמוד פייסבוק של ביביסטים וקיבל אלפי שיתופים. מופיע בו אדם שטוען שהוא בן דוד שלי ולמרות זאת הוא וכל המשפחה שלו מצביעים רק ביבי. אחר כך הוא מ משיך לטנף עלי בחיוך מדושן עונג".

"האיש הזה הוא שקרן", תקף לפיד, שהוסיף: "הוא לא בן דוד שלי. מעודי לא פגשתי אותו. אין לי בכלל בני דודים. אין לי אפילו דודים. לשני ההורים שלי אין אחים ואחיות. מי שהפיץ את הסרטון הזה עזר לו לשקר. מדובר במערכת שלמה שלא מפסיקה להפיץ שקרים והכפשות", כתב לפיד. "אז צביקה, אם רצית שידברו עליך, הצלחת. אולי מישהו אפילו יעשה עליך עכשיו אייטם באיזו תכנית. האיש שהוא לא בן דוד שלי. כמה עצוב".

רונית הביביסטית הגיבה: "מאמינה לבן דוד. שלפיד יתבע אותו אם הוא משקר". בסביבת לפיד שוקלים את העניין והוא צפוי להגיש תביעת לשון הרע.