מפלגת עוצמה יהודית, בראשות עו"ד איתמר בן גביר, השיקה אתמול את קמפיין הבחירות שלה. הקמפיין יכלול בהמשך שלטי חוצות, מודעות ומפגשים רבים, שבאמצעותם יודגש, לדברי ראש הרשימה, כי "מדובר במפלגה המייצגת את הציונות הדתית כולה, בלי אפליות ובלי שחצנות - את תושבי העיר ואת תושבי הכפר, את הסוחרים ואת החקלאים, את האשכנזים ואת הספרדים".

 "נפתלי בנט ומפלגתו מייצגים רק את מי שנוח להם לייצג, בשחצנות וביוהרה, ולכן הוא אינו אהוד בקרב רבים מאנשי הציונות הדתית, שמחפשים משהו שונה ובדיוק בשביל זה קיימת עוצמה יהודית", טען בן גביר בשיחה עם "מעריב". 

"אני מרגיש כי יש סחף משמעותי בציבור לעבר המפלגה שלנו. התמודדנו בבחירות וקיבלנו 84,000 קולות. היינו קרובים מאוד לאחוז החסימה, ואני מאמין שהפעם נעשה זאת ובגדול. השאיפה שלנו היא להיות לשון המאזניים ובכך לדאוג שתוקם במדינת ישראל ממשלת ימין רצינית ואמיתית", הוסיף.

לדבריו, לא רק העניינים המדיניים והביטחוניים מעסיקים אותו ואת מפלגתו אלא גם מצב השכבות החלשות והזוגות הצעירים, הכורעים תחת נטל יוקר המחיה. "אני מבטיח לדאוג למגזרים אלה וכולם יודעים שמילה שלי היא מילה. מה שאני מבטיח - גם קורה בפועל", הדגיש.