יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר היום (חמישי) בראיון לגל"צ כי הוא לא שולל ישיבה בממשלה עם העבודה-מרצ. "ישבתי בממשלה עם עמיר פרץ ולא הייתה לי שום בעיה להסתדר. הכל תלוי בקווי היסוד", אמר ליברמן. מנגד שלל אפשרות של ממשלת אחדות. "ברור שלא תקום", טען. ליברמן המשיך ואמר כי "יותר ממחצית סיעת הליכוד חולמת לבחור יו"ר חדש. הם חולמים על היום שהסיוט הזה ייגמר".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צייץ בתגובה כי "‏ליברמן מודיע בגל״צ שישב בממשלה עם העבודה ומרצ, ממשלה שלא יכולה לקום בלי תמיכת הרשימה המשותפת. רק הצבעה לליכוד תמנע בחירות רביעיות והקמת ממשלה מסוכנת לישראל".

אריה דרעי צייץ בטוויטר וכתב כי "ליברמן מאשר בקולו את טענתי, שסיכם עם גנץ להקים ממשלה עם מרצ והמפלגה הערבית המשותפת. זו פשיטת רגל אישית ואידאולוגית. אחרי שליברמן הפיל פעמיים את ממשלת הימין, הוא מתכנן להקים ממשלת שמאל אנטי- יהדות ומסורת. רק שס חזקה תעצור אותם ותבטיח ממשלת ימין ושמירה על הצביון היהודי של המדינה".

אלי כהן שר הכלכלה והתעשיה וחבר הקבינט המדיני בטחוני אמר כי "ליברמן דורש לימודי ליבה, אבל זה כנראה לא עזר לו כדי לדעת חשבון פשוט, ובחשבון פשוט אין שום היתכנות לממשלה של גנץ וליברמן ללא הרשימה המשותפת. הצבעה לליברמן היא הצבעה להמשך שיתוק ולבחירות רביעיות".

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה לדברים כי "אחרי שהודיע שהוא לא שולל ישיבה בממשלה עם פרץ-מרצ, ברור לכולם כי הסיכוי היחיד להביא להקמת ממשלת ימין ולמנוע בחירות רביעיות הוא עם ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית. התרענו גם בחירות הקודמות וצדקנו: בלי עוצמה יהודית - אין ממשלה ימנית".