יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר אתמול ל"מעריב" כי עדיין לא החליט על מי מהמועמדים לראשות הממשלה ימליץ לנשיא אחרי הבחירות. "ההמלצה תהיה תלויה בקווי היסוד ובעקרונות שהמועמדים יציגו אחרי הבחירות ב־2 במרץ. לא משנה מי יהיה ראש הממשלה, קווי היסוד של הממשלה הבאה הם החשובים לנו באמת. מבחינתו כל האופציות פתוחות ונמצאות על השולחן", אמר.

ליברמן הדגיש כי אם שום מועמד אחר לא ייענה לדרישות מפלגתו להקים ממשלה ציונית־ליברלית שתקדם את הנושאים החשובים לה בנושאי דת ומדינה, הוא שוקל שלא להמליץ על שום מועמד או להמליץ על עצמו.

בתוך כך עקץ ליברמן את בנימין נתניהו ואת בני גנץ כשכתב בעמוד הפייסבוק שלו כי גם הליכוד וגם כחול לבן מתחרים בריצה אחרי המפלגות החרדיות. "הליכוד וכחול לבן מנהלות קמפיין געוואלד היסטרי שמנצח בנוק־אאוט את ההיסטריה סביב וירוס הקורונה", כתב. "אבל הגעוואלד האמיתי יקרה ב־3 במרץ, כאשר גנץ ונתניהו ינסו לקבוע שיא עולמי בריצה אחרי החרדים. אגב, המגעים בין כחול לבן לחרדים, דרך הקבוצה הליטאית ביהדות התורה, לא נפסקו אף לא לרגע אחד גם היום, כולל היום".

אתמול הגישה ישראל ביתנו עתירה לוועדת הבחירות בשל מה שהגדירה כ"פייק ניוז" שהופץ בקבוצות הווטסאפ של פעילי הליכוד. בתמונות שנשלחו לאלפי פעילי הליכוד מופיעים שלטי חוץ שעליהם מתנוססת תמונתו של ליברמן בתוספת ססמאות כגון: "כסף לבריאות ולזוגות הצעירים ולא לספרדים ופרימיטיביים", "כסף לבריאות ולזוגות הצעירים ולא לאתיופים ואלימים" ועוד. 

לדברי ישראל ביתנו, בליכוד מודאגים ממצבה של מפלגתו של ליברמן בסקרים ומנסים לפגוע בה באמצעות הפצת חדשות כזב ברשת.