נסיונות להטייה ואי סדרים בקלפיות: מצביעים בקלפי בבית ספר בשכונת כפר גנים בפתח תקווה התלוננו הבוקר (שני) כי הם לא מוצאים פתקים של כחול לבן. לאחר בירור שערך יו"ר הקלפי, התגלה כי אזרחים כיסו את פתקי "פה" של המפלגה בראשותו של בני גנץ בפתקים לבנים. לאור האמור ניתנה הוראה לבצע בדיקות תכופות יותר, כדי למנוע מקרים נוספים.

בתוך כך למספר קלפיות ברחבי הארץ הגיעו אנשים עם מכתבים מזויפים שנכתבו כביכול בשמה של מנכ"לית ועדת הבחירות, לפיהם עוצמה יהודית כביכול פרשה מהריצה לכנסת, כך דיווח הבוקר כתב רשת ב', אמוץ שפירא. בוועדת הבחירות המרכזית לכנסת מסרו: "לא היה ולא נברא. עוצמה יהודית לא פרשה".

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה: "אין גבול לנבזות ולשפל אליו מוכנים לרדת כדי לפגוע בעוצמה יהודית. עוצמה יהודית מתמודדות בבחירות עד הסוף. אנו קוראים לכל איש ימין לא להצביע למפלגות שמרמות ומנסות להטות את הבחירות, ולהצביע הצבעה אידאולוגית – למפלגה היחידה בימין שלא מערבבת את הבוחרים שלה".

מוקדם יותר נרשמו דיווחים על התפרעויות בקלפי המיוחדת בחולון המיועדת למצביעים הנמצאים בבידוד מחשש שנדבקו בנגיף הקורונה. המשטרה מסרה כי היא לא מכירה התפרעות/קטטה במקום וכי מורים לנהיגה התלוננו שהמתקנים מפריעים להם.

גם במפלגת ישראל טענו לאי סדרים בקלפיות, כאשר בהודעה מטעם המפלגה נאמר כי באשקלון אישה מבוגרת הגיעה להצביעה והתברר שאדם אחר הצביע כבר במקומה. בנוסף, כך לפי ישראל ביתנו, בקריית ביאליק, בקלפי בבית ספר אורט, מתלוננים מצביעים שהפתקים של המפלגה דבוקים אחד לשני. 

עוד טוענים בישראל ביתנו כי בקלפי באשדוד זרקו נציגי ש״ס פתקים של המפלגה לזבל, כאשר בנוסף בקלפי 412 בבני ברק כלל לא היו פתקי ל, בעוד שבקלפי בערד נעלמו, לדבריהם, פתקים עם האות ל'.