לאחר פרסום תוצאות מדגמי הטלוויזיה לבחירות 2020, שמונה מועמדים נמצאים על תקן "מתנדנדים": נכנסים לכנסת על פי חלק מהערוצים, ולא נכנסים על פי חלק אחר. כעת מצפות להם שעות מתוחות עד לפרסום תוצאות האמת.

השם המתנדנד המוכר ביותר הוא מספר 7 בעבודה-גשר-מרצ, ח"כ יאיר גולן. סגן הרמטכ"ל לשעבר, ששוריין ברשימה המאוחדת, הפך בחודשים האחרונים לאחד הדוברים הבולטים בגוש השמאל, וכעת מחכה לראות האם ייכנס לכנסת הבאה.

אריאל קלנר, המקום ה-37 בליכוד, נבחר לכנסת ה-21, לא נבחר לכנסת ה-22, וכעת מתנדנד. הוא נחשב לאחד מנציגי המתנחלים במפלגה. מתנדנד נוסף הוא אנדריי קוז'ינוב, מקום 33 בכחול לבן. קוז'ינוב, עיתונאי לשעבר, לא היה ברשימת המפלגה בשני הסבבים הקודמים, ושובץ ברשימה לאחר מעברו של ח"כ גדי יברקן לליכוד.

חברי הכנסת אלכס קושניר ומרק איפראימוב, מספרי 7 ו-8 בישראל ביתנו, מתנדנדים אף הם. שניהם כיהנו לראשונה בכנסת ה-22. מתנדנדים נוספים הם עידית סילמן (מספר 7 בימינה), יאסין אימאן (מספר 15 ברשימה המשותפת) ויצחק זאב פינדרוס (8 ביהדות התורה). המפלגה היחידה שקיבלה את אותה כמות מנדטים בשלושת המדגמים, ואין לה "מתנדנדים", היא ש"ס.