בליכוד אומרים שכבר מתנהלים מגעים להעברת חברי כנסת לגוש הימין ויאפשרו הקמת ממשלה. בעוד במפלגת השלטון לא אמרו מי מחברי הכנסת עשוי לערוק, על פי ההערכות מדובר בחברת הכנסת עומר ינקלביץ', ואולי שני חברי הכנסת הימנייים בכחול לבן - יועז הנדל וצביקה האוזר.

אלא שהשלושה מכחישים שבכוונתם לערוק לשורות הימין. ינקלביץ' כתבה בטוויטר כי "הכל שמועות. לא יקרה". הנדל פרסם הודעה בשמו ובשם האוזר, בה כתב: "לכבוד רב סרן שמועתי, באשר הוא שם. 1. לא פנו אלינו; 2. לא יפנו אלינו; 3. הם יודעים למה. בהצדעה, יועז וצבי".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, אמר לכתבים מחוץ לביתו כי "תוצאות הבחירות הולכות ומתבררות אט אט. לנתניהו אין רוב של 61 להרכיב ממשלה. אנו נבחן את דרכנו. אנו מכבדים את הודעת הבוחר. היינו מחויבים, נותרנו מחויבים ונהיה מחויבים לגורל מדינת ישראל".

אמש נשא גנץ נאום במטה מפלגתו, ואמר כי "נראה כי בכמות המצביעים המשכנו לצמוח ואני גאה בכל אחד מהמצביעים והתמוכים שלנו. עומדים הערב בסיומה של מערכת בחירות מהקשות שהיון במדינת ישראל. מבקש קודם כל להודות לכולכם מעומק הלב על השותפות ועל המאמץ האדיר שהשקעתם - גאה בכם".

גנץ הוסיף: "מבין ושותף לתחושת האכזבה והכאב כי זו לא התחושה שציפינו ורצינו שתהיה, ולא התוצאה שתחזיר את ישראל לדרך המלך. מבקש להסתכל על חצי הכוס המלאה - עברנו דרך ארוכה, נאספנו מכל הארץ, יצרנו דבר מדהים שנקרא כחול לבן ולא נוותר על הדרך שלנו".

באשר לקמפיין הבחירות האחרון של מפלגתו ונגדה, אמר יו"ר כחול לבן כי "זה הקמפיין הנמוך בתולדות מדינת ישראל. הפיצו עליי שקרים והשמצות רבות. חשבו שאהסס, חשבו שאמצמץ - וזה לא קרה. הציבור שהצביע לנו מדהים, הגיע מכל הארץ. מדינת ישראל זקוקה למנהיגות מאחדת ואת זה נמשיך להוביל. צריך להרים את הראש ולהמתין לתוצאות האמת. ככל שהדברים מתבהרים התוצאות הולכות ונהיות זהות למועד אפריל 2019. גם אז כמעט הלכנו לאופוזיציה ונשארנו חזקים ומאוחדים, וכך יהיה גם הפעם כי דרכנו היא טובה".