בצל הדיווחים על עריקות אפשריות ממפלגתו, ולאחר ספירת המעטפות הכפולות, התייחס הבוקר (רביעי) ח"כ משה בוגי יעלון, מספר 3 בכחול לבן, לתוצאות המסתמנות, לפיהן גוש הימין לא יגיע ל-61 מנדטים: "ביבי, אחרי מערכת בחירות שקרית, נבזית ושפלה, שבה נכשלת מלהגיע ל-61 מנדטים, כדי להיות מעל החוק, אתה עוד מנסה לגנוב קולות ('עריקים'). בינתיים, יש רבים בליכוד שמבקשים מאיתנו לעזור להם להיפטר ממך. לא תשמע אמירות כאלה על גנץ בכחול לבן. זה ההבדל בינינו. זה השינוי והתקווה שצריך להביא לאזרחי ישראל". 

ח"כ עפר שלח (כחול לבן) הצהיר בגל"צ כי "לא נשב תחת נתניהו". הוא הוסיף כי "נפעל במהירות לעצב את הגוש של 61 המנדטים המתנגד לנתניהו".

"לא נשב תחת נתניהו, ואני אומר את זה לאחר שנכחתי בישיבת הסיעה אמש", אמר שלח בפתח דבריו. "אני מזכיר ש-59 מנדטים אומרים ש-61 חברי כנסת מתנגדים לממשלה בראשות נתניהו. לכן, הכרזות הניצחון של נתניהו היו מוקדמות. אנחנו נפעל במהירות לעצב את גוש 61 המנדטים המתנגד לנתניהו". 

בהתייחס לאפשרות של עריקות, אמר: "זה בושה וחרפה הדבר הזה. הנדל וינקלביץ' עבדו עם נתניהו, ובגלל שהם מכירים אותו הם עושים כל מה שביכולתם כדי שלא תקום ממשלת נתניהו". 

אתה מכיר מידע שניסו לסחוט את ינקלביץ?
"אני לא מכיר, אבל זה לא מפליא אותי. אנחנו אחרי בחירות שבהן נתניהו שכר חוקרים פרטיים כדי למצוא חומר מכפיש על בני גנץ. ראש הממשלה מפעיל באופן אישי רב כדי להשיג הקלטה של מישהו שלנו שאומר דברים רעים על בני".