אחד מהשמות של חברי הכנסת שעלו כמי שעשויים לערוק לשורות הימין כדי להקים ממשלה, היה זה של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס (העבודה גשר מרצ). היום (רביעי) היא מזימה את השמועות על כך ואומרת כי "מכל הידיעות שהיו - לא דובים ולא יער. אין ולא היו כלל מגעים עם גורמים פוליטיים כל שהם. כל מה שהתפרסם עד כה בעניין הוא לא יותר מאשר הפרחת בלונים וספינים. גם הניסיון לערבב את שם אבי בהצעה כביכול לתמיכה בעניין הנשיאות הוא הזוי ויכול לעלות רק בדמיונם של אלו החושבים שניתן להשיג כל דבר על ידי מתן אתנן שכזה - וזה בעיני מבזה בעיקר את מי שחושב כך".

בתוך כך, חברת הכנסת מירב כהן מכחול לבן חשפה היום בחשבון הטוויטר שלה כי בליכוד פנו אליה והציעו לה לערוק לשורות המפלגה. בסרטון שפרסמה היא הסבירה מדוע דחתה את ההצעה. "טוב, אז פנו אליי מהליכוד והציעו לי לערוק. הם ידעו היטב להציע לי להיות שרה לענייני גמלאים או אולי לקבל אפילו את משרד הרווחה. יש לי הערכה וכבוד לכל הקולגות שלי מכל סיעות המשכן, אבל חברים, זו ממש לא הדרך. אני בזה לזה, בעיניי זו הצעה צינית. אלו הדברים שגורמים לציבור לאבד את האמון בפוליטיקאים שלו". 

"לקחת את הכח הזה ולהעביר אותו למפלגה אחרת זה מעשה שלא ייעשה. בעיניי עריקים פוליטיים הם כמו כלים חד פעמיים - משתמשים בהם ואז זורקים לפח", הוסיפה כהן.

כזכור, שמם של חברי כנסת נוספים מכחול לבן עלה כמי שמועמדים לעבור צד. חברי הכנסדת עומר ינקלביץ', יועז הנדל וצביקה האוזר הכחישו כי יש אפשרות שאכן יסייעו להקמת ממשלת ימין.