גנץ חובר לתומכי הטרור ומנסה לבטל את הכרעת העם. המחנה הציוני הימני כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני השמאלי יחד עם ליברמן שחבר אליהם כולל 47. הרשימה המשותפת שמתנגדת לזכותו של העם היהודי על המדינה לא כלולה במשוואה הזו. זו הכרעת העם, 58 מנדטים מול 47. צריך להגיד את האמת: הציבור נתן לי יותר קולות מאשר לכל מועמד לראשות הממשלה בתולדות המדינה. גנץ אמר שמי שיקבל מנדט אחד יותר הוא זה שירכיב את הממשלה-קיבלנו הרבה יותר מנדטים", הוסיף.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה הגיב הבוקר (חמישי) בראיון ב"כאן 11" לדברי ראש הממשלה אתמול ואמר: "כששמעתי את זה חשבתי שהוא חושב שהוא חי במדינה אחרת, שאין בה שני מיליון ערבים והוא חי בפרלמנט עם 105 חברי כנסת, אבל במציאות יש 20 אחוז ערבים ו-120 חברי כנסת בפרלמנט".  עודה ציין כי "בינתיים אנחנו מחכים לגנץ, לראות אם הוא עדיין רוצה רוב יהודי או שיש לו גישה אחרת אחרי הבחירות". לדבריו, הם לא יוותרו על זה שאנחנו קבוצה לגיטימית בפוליטיקה.

הוא התייחס לסוגיית ההמלצות על המועמדים לנשיא המדינה ואמר: כרגע עם הגישה של גנץ של רוב יהודי וסיפוח חד צדדי - אין לנו על מי להמליץ לנשיא". עודה טען כי "אם יהיה שינוי אחרי הבחירות בכיוון של שלום ושוויון - נבחן את העמדה שוב". בהמשך דבריו התייחס לאפשרות של ישיבה בקואליציה עם ליברמן: "אתם רוצים שאתמוך בבן אדם שתומך בטרנספר לאוכלוסייה הערבית? אנחנו לא ניתן לו להיות שר".

כזכור, נתניהו אמש אתמול במהלך ישיבת בלוק הימין כי "גנץ חובר לתומכי הטרור ומנסה לבטל את הכרעת העם. המחנה הציוני הימני כולל 58 מנדטים. המחנה הציוני השמאלי יחד עם ליברמן שחבר אליהם כולל 47. הרשימה המשותפת שמתנגדת לזכותו של העם היהודי על המדינה לא כלולה במשוואה הזו. זו הכרעת העם, 58 מנדטים מול 47". הוא הוסיף: "צריך להגיד את האמת: הציבור נתן לי יותר קולות מאשר לכל מועמד לראשות הממשלה בתולדות המדינה. גנץ אמר שמי שיקבל מנדט אחד יותר הוא זה שירכיב את הממשלה-קיבלנו הרבה יותר מנדטים".