הפלונטר חוזר עם סיום הבחירות: גורמים בכירים במערכת אכיפת החוק אומרים כי אין מנוס מפתיחת חקירה פלילית, לאור הפרסומים החדשים הערב (חמישי) ב"חדשות 13", המעלים חשד ברור כי בוצעה פריצה לטלפון הנייד של יו"ר כחול לבן, בני גנץ.

כל עוד לא תוגש תלונה למשטרה על ידי גנץ, לא צפויה להיפתח חקירה. קיימים גורמים נוספים אשר עקבו אחרי גנץ ורונן צור, יועצו הבכיר. רונן צור משמש גם כיועץ התקשורת של מספר עדים במשפט נתניהו. רונן צור מסר בתגובה: "אנו מצפים ממשטרת ישראל לחקור במישור הפלילי את פעילות החוקרים הפרטיים".

עוד דווח כי רפי ויצמן, שם הנקשר לפעולות המעקב אחרי יו"ר כחול לבן, עבד במשרדו של עו"ד עמית חדד. לאחר עליית החשד על פעילות לא חוקית, שמו של ויצמן הוסר ממשרדיו של חדד. ויצמן עבד במהלך מערכת הבחירות כאחראי על אבטחת מידע במשרד ראש הממשלה.

אמש חשף העיתונאי ברוך קרא מ"חדשות 13" כי האיש שאסף מידע אישי על בני גנץ פעל פיזית ממשרדו של עו"ד עמית חדד. נסיונות רבים נעשו כדי לאתר את הכתובת של האדם המכונה "רפי ויצמן" - איש מסתורי הקשור להדלפות מידע חוזרות אודות גנץ. לפי החשיפה, רפי ויצמן עבד ממשרדו של עו"ד עמית חדד - קיים שם פגישות אישיות, ענה לטלפונים בשמו, והציג עצמו כמנהל אבטחת המידע של המשרד, למרות שבעלי המשרד, עו"ד עמית חדד מכחיש כי ויצמן מועסק אצלו בדרך כלשהי.