העיתונאית רינה מצליח התייחסה הערב (שישי) להתפשטות נגיף הקורונה בישראל, ועוררה סערה כאשר טענה במהלך שידור התכנית "אולפן שישי" בערוץ 12 כי "אי אפשר להימנע מהמחשבה שנתניהו רוצה להוביל את המהלכים הכי קיצוניים כי יש לו אינטרסים פוליטיים-אישיים-הישרדותיים".

כשהתבקשה להתייחס למסיבת עיתונאים נוספת שצפוי רה"מ לכנס מחר בערב, אמרה: "אני לא חושבת שזה מתבקש שראש הממשלה יעשה מסיבת עיתונאים כל ערב ויוציא את הטישו מהכיס. צפיתי במסיבת העיתונאים שהוא כינס אתמול וחשתי אי נוחות".

 

היא הסבירה כי "היו שם כמה רגעים מאוד מביכים. קודם כל, שראש הממשלה מרגיש צורך להלל את עצמו, וכמובן שהוא גם שוחח עם מנהיגי העולם כי אחרת הוא לא יצטייר כמנהיג גדול. הכי הביך אותי שכל השרים שעלו לדבר על ענייני משרדם הרגישו דבר ראשון להרגיש צורך עז לדבר בשבחו של ראש הממשלה בביטויים מביכים. זה ראש הממשלה וזו העבודה שלו ואתם השרים וזו העבודה שלכם".

"זה שזה עובד - ככה זה צריך להיות", הוסיפה מצליח. "אין סיבה שיעלו שלושה שרים וילקקו לראש הממשלה באמצע משבר גדול. כל הדיווחים שיוצאים מאותו פורום אומרים שראש הממשלה רוצה להוביל למהלכים היותר קיצוניים. אי אפשר להימנע מהמחשבה שהוא רוצה להוביל את המהלכים הכי קיצוניים כי יש לו אינטרסים פוליטיים-אישיים-הישרדותיים. אני מכירה אדם שראש ממשלה ששקוע בחקירות עד צוואר - קיים חשש אמיתי שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו". 

בליכוד השיבו בזעם לדבריה, ומסרו כי "אנחנו המומים מגילויי השנאה התהומית לראש הממשלה מצידה של רינה מצליח. ראש הממשלה נתניהו עובד מסביב לשעון כדי להבטיח את בריאותם וחייהם של כל אזרחי ישראל, כולל של רינה מצליח. אלפי מתים ברחבי העולם הם לא המצאה של ראש הממשלה. ראש הממשלה, שרי הממשלה  והצוותים המקצועיים עושים הכל כדי למנוע טרגדיה כזאת בישראל. אנחנו מצפים להתנצלות של רינה מצליח".