הנבחרת של רולדין לחג החנוכה רגע לפני חג החנוכה, 'רולדין' מציגה את קולקציית הסופגניות הכוללת מילויים מפתיעים כדוגמת קרם לימון יוזו בקראסט סוכר וניל, קרם דולצ'ה פלור דה סל בשילוב טופי קרמל, מסקרפונה פיסטוק, קרם קוקוס יוגורט בשילוב מרנג צרפתי ועוד. קולקציית הסופגניות של רולדין מיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובעבודת יד ושמה כערך עליון את החדשנות, יצירתיות והמגוון הרחב. השנה הקולקציה החדשה תכלול 12 סופגניות החל מהקלאסיות ועד פסגת הפטיסרי.
טווח מחירים: 16-7 שקלים. 

סופגניות של רולדין (צילום: רונן מנגן)
סופגניות של רולדין (צילום: רונן מנגן)

רשת מקס ברנר משיקה לקראת חג החנוכה, מארזי מתנה המבוססים על סמלי החג עם תמיכה ביישובי העוטף וממשיכה את המסורת של תרומה לקהילה בשיתוף פעולה עם עמותת אקי"ם. המארזים הורכבו בשילוב מיטב השוקולדים המוכרים והאהובים בייצור כחול לבן, לצד הטעמים החדשים והמפתיעים ליצירת מקבץ אולטימטיבי של טעמים המיועדים לילדים ולמבוגרים כאחד, כמתנה מושלמת לחג. בין מגוון המוצרים ניתן למצוא פרלינים בעבודת יד, טיפות שוקולד חלב עם קרם נוצ'לה, טיפות שוקולד חלב עם סוכריות קופצות ועוד.
מחיר מומלץ: 249-68 שקלים. 

חנוכה במקס ברנר (צילום: דני גולן)
חנוכה במקס ברנר (צילום: דני גולן)

תאגיד חוה זינגבוים מציג: DE-STRESS KIT ערכה המיועדת לחיזוק המערכת החיסונית של העור, לאיזון והרגעת העור ולהגנה מקסימלית מפני נזקי הסביבה. הסינרגיה בין התכשירים והחומרים הפעילים מעלה את רמת הלחות, מעשירה את העור בפרוביוטיקה ובוויטמין D ומעניקה הגנה אנטי אוקסידנטית עוצמתית. המטרה הטיפולית – מניעת פצעונים ושמירה על עור בריא. הערכה מכילה: סרום, קרם פנים ומסכה טיפולית.
מחיר הערכה: 697 שקלים. 

חוה זינגבוים DE-STRESS KIT  (צילום: יחצ)
חוה זינגבוים DE-STRESS KIT (צילום: יחצ)

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור משיק מהדורת חורף 2023: שתי חליטות צמחים ופירות בטעמים חדשים וייחודיים: חליטה בטעם סנגריה חמה וחליטה בטעם פטל ומרנג ללא קפאין, עשוי עם רכיבי צמחים ופירות.
מחיר מומלץ: 14.90-10.90 שקלים. 

חליטת סנגריה חמה של פומפדור (צילום: יחצ)
חליטת סנגריה חמה של פומפדור (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE המבוסס על רכיבים ממקור טבעי מציג 3 מוצרים מסדרת Rêve de Miel - מבוססת על דבש, אוצר טבע אמיתי לעור יבש ועדין: ג'ל מנקה ומסיר איפור מהפנים, קרם הזנה לגוף ובאלם מזין לשפתיים
מחיר מומלץ: 150-75 שקלים. 

NUXE באלם מזין לשפתיים (צילום: יחצ חול)
NUXE באלם מזין לשפתיים (צילום: יחצ חול)

קינדר משיקה את המוצרים המיוחדים לחנוכה: ביצת הפתעה מקסי, קינדר חצי מטר, קינדר בצורת חנוכייה ובנוסף, לראשונה בישראל: ביצי קינדר בואנו עם אריזה מאוירת באווירת החג.
מחיר מומלץ: 30.90-10.43 שקלים. 

ביצי קינדר בואנו (צילום: פררו)
ביצי קינדר בואנו (צילום: פררו)

המותג 'גרנייה' משיק סדרת טיפוח חדשה לשיער: Pineapple - FRUCTIS HAIR FOOD (אננס), המיועד לבעלות שיער ארוך וחסר חיוניות וברק, הסובל באופן טבעי מקצוות מפוצלים. הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים: שמפו, מרכך ומסכה לשיער, המסייעים בהחלקת קצוות השיער ומעניקים להם זוהר.
מחיר מומלץ: 39.90-19.90 שקלים. 

סדרת טיפוח לשיער של גרנייה  (צילום: יחצ)
סדרת טיפוח לשיער של גרנייה (צילום: יחצ)

אסם נסטלה משיקה לראשונה במהדורה מוגבלת את אפרופו מצופה קרם בטעם קרמל ומחזירה למדפים כמו בכל חורף את אפרופו מצופה שוקולד חלב.
מחיר מומלץ: 8.90-3.00 שקלים. 

אפרופו מצופה קרם בטעם קרמל (צילום: סטודיו אסם)
אפרופו מצופה קרם בטעם קרמל (צילום: סטודיו אסם)

המותג הקולינרי מאסטר שף משיק לחורף 2023: מיני קרוטונים אפויים בטעם שום בצל באריזה אישית מוקטנת– לשמירה על הטריות ונוחות.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים. 

קרוטונים אפויים בטעם שום בצל (צילום: יחצ)
קרוטונים אפויים בטעם שום בצל (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido משיק: SHISEIDO GINZA PERFUMED תחליב גוף מבושם במרקם קטיפתי שנספג במהירות בניחוח מעודן. ניתן להשיג ברשתות: סופר פארם Be והמשביר.
מחיר מומלץ: 230 שקלים. 

תחליב גוף מבית שיסיידו (צילום: יחצ חול)
תחליב גוף מבית שיסיידו (צילום: יחצ חול)