שוקולד והרבה ממנו
קבוצת פררו מרחיבה את מגוון המוצרים של קינדר לחג במהדורה מוגבלת עם קינדר מיני פרינדס עם שברי עוגיות, קינדר גיבורי העל של החג, ביצת הפתעה מקסי באריזת מיניונים, שוקובונס באריזה משפחתית ועוד. בנוסף קינדר בואנו מיני אגס שהגיע לראשונה לישראל במהדורה מוגבלת לחנוכה, חוזר במהדורה ייחודית לחג הפורים. וכמובן ביצי השוקולד עם ההפתעות שכל הילדים אוהבים. במגוון רשתות השיווק תוכלו למצוא לקבל שקית מעוצבת במתנה ולמלא בה את מוצרי קינדר האהובים למשלוח מנות למי שאוהבים. רוצים ללמוד איך להכין ולקשט משלוח מנות מיוחד? כנסו למתחם פורים באתר של קינדר.

מבחר מוצרי קינדר במהדורה מיוחדת לפורים (צילום: יוספה קמחי)
מבחר מוצרי קינדר במהדורה מיוחדת לפורים (צילום: יוספה קמחי)

אני פורים, באיזה צבע תרצו?
הטרנד החמוד שכבש את הילדים מגיע גם למשלוחי המנות בפורים, והאמת שזה ממש רעיון חמוד. שטראוס משיקה משלוחי מנות עם חטיפי עלית בצבעים אדום, צהוב וירוק שיימכר באפליקציית יאנגו דלי במחירים הנעים בין 50-80 שקלים ויגיע עם משלוח עד הבית. במשלוח הירוק תוכלו לקבל חטיפים כמו דוריטוס, טורטית, רבע לשבע ועוד. במשלוח הצהוב פסק זמן, מקופלת, תפוצ'יפס ועוד ובמשלוח האדום תמצאו שוקולד פרה, עד חצות ועוד חטיפים וממתקים. כפוף למלאי ולמגוון הזמין בסניף. לינק לרכישה

משלוח מנות בטרנד הצבעים (צילום: סטודיו שטראוס)
משלוח מנות בטרנד הצבעים (צילום: סטודיו שטראוס)

כשר ובמחירים לכל כיס
 רשת ״ויליפוד״, יבואנית המזון המובילה בישראל מציעה משלוחי מנות בהרכבה אישית, במחירים נוחים. בין המוצרים: חטיף בייגלה בציפוי שוקולד חלב, בוטנים קלויים בציפוי שוקולד, סוכריות דרז'ה גלי מצופות שוקולד, ומרשמלו מצופה שוקולד ב-6.90-7.90 שקלים, פופקורן בציפוי בטעמים קרמל, קוקוס, פירות, ושוקולד ב-5.00-8.90 שקלים, חטיפי HAPPY NUTS עם שקדים וחמוציות, אגוזים וצימוקים, בוטנים ומשמש ב-11.90-13.90 שקלים, ביסקויט פריך בשוקולד חלב, או שוקולד מריר ב-5.00-7.90 שקלים, עוגיות שיבולת שועל עם שוקולד מריר, או חמוציות ושוקולד לבן ב-1.90-5.90 שקלים ועוד מגוון של מוצרים. כולם בהשגחת בד"צ וגופי כשרות מהארץ והעולם.

מבחר חטיפים של ״ויליפוד״ במחירים נגישים (צילום: יחצ)
מבחר חטיפים של ״ויליפוד״ במחירים נגישים (צילום: יחצ)

כל הפינוקים כולם
וונדר בוקס מציגים מארזים ומשלוחי מנות פרימיום מפנקים וחגיגיים במיוחד, שכוללים את כל מה שכולם אוהבים ושמחים לקבל במחירים הנעים בין 160-250 שקלים. כך למשל מארז Love & Wonder היוקרתי משולב עם שוקולדים, פרלינים, אזני המן ופרחי סבון ריחניים ב-160 שקלים בלבד. המחירים כוללים משלוח עד הבית (באיזור המרכז). עוד מארזים בעמוד האינסטגרם.

מארז פרפקט קומבו של וונדר בוקס. הכל מהכל. 250 שקלים (צילום: יחצ)
מארז פרפקט קומבו של וונדר בוקס. הכל מהכל. 250 שקלים (צילום: יחצ)

ועוד קצת שוקולד
את מקס ברנר אין באמת צורך להציג ואין כמו משלוח מנות מתוק שכולו שוקולד. במסגרת חגיגות פורים 2024 מציעה הרשת קולקציית משלוחי מנות צבעוניים וססגוניים במהדורה מוגבלת, המכילים את המוצרים החדשים לצד האהובים והמוכרים בשילוב מסיכות אופנתיות ולאלו שרוצים לפנק ממש ניתן להוסיף חבילת אוזני המן במילויים מפתיעים של מקס. כך למשל מארז ארט שמחירו 178 שקלים מכיל 4 פרלינים בעבודת יד, קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי פקאן סיני, טיפות שוקולד חלב מעולה עם סוכריות קופצות, דפי שוקולד לבן מעולה, טיפות שוקולד חלב ממולאות בקרם אגוזים לבן ומסיכה פורימית. להשיג ברשת מקס ברנר.

מארז ארט של מקס ברנר לפורים (צילום: דני גולן)
מארז ארט של מקס ברנר לפורים (צילום: דני גולן)

ממתקים מעולם אחר
רשת טסה – הבית של הממתקים, מציעה מגוון משלוחי מנות המשלבות מוצרים בלעדיים שמייבאת הרשת הכוללים שוקולדים, חטיפים, וממתקים, שלא ניתן להשיג ברשתות מזון או חנויות אחרות. לדוגמא: אוראו בטעמים מיוחדים מדרום קוריאה, לייס בטעם כמהין ואבוקדו, משקאות קרים מיפן ועוד. המארזים, שמחיריהם נעים בין 125- 35.90 שקלים זמינים לרכישה דרך האתר ״טסה אונליין״ עם משלוח עד פתח הבית, בסניפי ״טסה הבית של הממתקים״ וגם בוולט לתושבי רמת גן, תל אביב וגבעתיים. בנוסף ניתן להזמין מהבייקרי ובית הקפה של החנות מגוון עשיר של דונאטסים, עוגות קוקי פאי, עוגיות, מאפינס, משקאות מיוחדים ועוד. להשיג באתר טסה

משלוחי וולט מרשת טסה פלוס (צילום: יחצ)
משלוחי וולט מרשת טסה פלוס (צילום: יחצ)

לא חייבים ממתקים
רוצים משלוח מנות שאין בו ממתקים? הנה אחד שאין מי שלא ישמח לקבל. מארז מתנה פריחת האביב הכולל  קופסת מתנה אביבית מעוצבת, ובתוכה תה ירוק נענע – 20 שקיקי אורגנזה בפאוצ' שומרת טריות, חליטת פירות יער -  20 שקיקי אורגנזה בפאוצ' שומרת טריות, 2 ספלי תה מזכוכית לאירוח וקנקן אירוח מזכוכית 1.8 ליטר. מחיר: 199 שקלים. להשיג ב-T LAB, חנות הקונספט של ויסוצקי, המותג הממוקמת ברחוב החשמונאים 103 בתל אביב, או באתר.

מארז פריחת האביב של ויסוצקי T LAB (צילום: צילום וסטיילינג לינוי ודרור)
מארז פריחת האביב של ויסוצקי T LAB (צילום: צילום וסטיילינג לינוי ודרור)

משלוח מנות בריא ומפנק
אם בא לכם לפנק או להתפנק עם אופציה בריאה יותר מחטיפים וממתקים, מושבניק מציעים מגשי משלוח פירות עשירים החל מ-69.90 שקלים בלבד שכוללים: אננס, פסיפלורה, אוכמניות, דובדבנים, פטל, ענבים, סברס ועוד. כמובן שתוכלו גם להרכיב בעצמכם סל פירות וירקות לפי בחירתכם ולהוסיף פיצוחים, פירות יבשים ואפילו פרחי מאכל. להשיג באתר מושבניק

גם נוי השדה מציעים משלוח מנות ענק ומפנק בשילוב תותים טריים וסדרת המאפים החדשה מהמאפייה של נוי וכמובן מלא שוקולדים איכותיים. המשלוח מכיל: תותים טריים, אזני המן, אלפחורס, מקרונים, עוגה בחושה, מבחר טבלאות שוקולד ובונבוניירה איכותיים של לינדור, ממרח טחינה שוקולד ומסיכה חגיגית ב-299 שקלים כולל משלוח. להשיג באתר נוי השדה

מארז משלוח מנות בריא באתר מושבניק. 69 שקלים (צילום: יחצ)
מארז משלוח מנות בריא באתר מושבניק. 69 שקלים (צילום: יחצ)

מארז מאפים שוקולדים ותותים של נוי השדה. 299 שקלים (צילום: יחצ)
מארז מאפים שוקולדים ותותים של נוי השדה. 299 שקלים (צילום: יחצ)

כל היחידות מוכנות?
רוצים להפתיע חיילים עם משלוח מנות טעים וייחודי? לקראת חג פורים יריד "רביעי טבעוני" של דיזנגוף סנטר ועמותת Vegan Friendly יגיע לבסיסי צה"ל עם פוד-טראק ייחודי עמוס משלוחי מנות טבעוניות וכשרות שישמחו את חיילות וחיילי צה"ל. את הפוד-טראק תתפעל מסעדת J17 שפועלת מאז פרוץ המלחמה, ותספק גם בחג מנות מהדוכנים האהובים של היריד וכן מוצרים טבעוניים שייתרמו על ידי מבקרי היריד.

הציבור מוזמן לרכוש מנות טבעוניות ביום רביעי הקרוב ה-20.3 ביריד "רביעי טבעוני", או להביא ליריד משלוחי מנות טבעוניות (עם מוצרי מדף סגורים). בעמדה ייחודית ניתן יהיה לארוז ולעצב את המשלוחים בשקיות, סרטים וניירות עטיפה ולהוסיף כרטיס ברכה לחיילות ולחיילים.

משלוח מנות טבעוניות לחיילים של יריד רביעי טבעוני בסנטר (צילום: סטודיו ביטמוב)
משלוח מנות טבעוניות לחיילים של יריד רביעי טבעוני בסנטר (צילום: סטודיו ביטמוב)