חדש // "בינז 20" - בית קפה חדש בלב שוק הכרמל
ברחוב יום טוב בתל אביב נפתח בימים אלה Beans 20, בית קפה קטן של איש הקפה הוותיק טל בודנשטיין, הכולל חנות מפעל לקפה, ובו מוגשים מדי יום משקאות קפה ושלל קוקטיילים משודרגים לצד תפריט ובו חמישה כריכים בלבד. את הכריכים פיתחה אשת האוכל הילה אלפרט - וביניהם: אשכי העץ - האבוקדו משתדך עם תפוח אדמה, צנונית, סלסה ללי, רסק של עגבניה טרייה, גבינת קשיו, עם או בלי ביצה קשה, הפעם של תרנגולת.

יום טוב 20, תל אביב. ראשון-חמישי 07:00-18:00 ובשישי מ-07:00-17:00

תפריט חורף חדש מגינת הירק של בית קנדינוף
בבית קנדינוף נערכים עם תפריט חורפי חדש המבוסס על התוצרת של היבול הפורה מהגינה הקהילתית החדשה שהקימו בצמוד למסעדה היפואית, בשיתוף עם תושבי השכונה. בגינה רחבת הידיים מטפחים במקום פירות, ירקות, עשבי מאכל ותיבול לתפריט המסעדה, בין המנות: לחם מחמצת של חגי: חמאת שום שחור, ריבת כרישה ושמן זית, סחוג מהגינה, צ׳ילי קלוי ופרוס.

הצורפים 14, תל אביב. טלפון: 03-650-2938

אמיר ארליך, ליאור סדן, נדב רפפורט בגינה (צילום: יחצ)
אמיר ארליך, ליאור סדן, נדב רפפורט בגינה (צילום: יחצ)

לראשונה פוד טראק המבורגר טבעוני בחינם
לראשונה, פוד טראק טבעוני המבוסס אך ורק על מוצרים טבעוניים יציע אפשרות טעימה חינם של בורגרים המורכבים ממגוון ממוצרים טבעוניים המשווקים על ידי חברת דיפלומט ישראל ומאפשרים להנות מחוויה ממש כמו הציז'בורגר האמיתי: הבורגר של Beyond meat , גבינה טבעונית של Violife על מצע ממרח מיונז טבעוני מבית Heinz. הפודטראק יסתובב במספר לוקיישנים, ויחלק המבורגרים חינם לכל דורש.

מיקומי הפודטראק המתוכננים: 23/11 פארק רעננה בין השעות 20:00 -16:00 // 25/11 ראשל"צ מזרח – טיב טעם בין השעות 20:00 -16:00 //  01/12 קניון שרונים בין השעות 20:00 -16:00 // 02/12 ישפרו מודיעין בין השעות 20:00 -16:00

פודטראק המבורגר טבעוני בדרכים (צילום: יחצ)
פודטראק המבורגר טבעוני בדרכים (צילום: יחצ)

וולט נכנסת לשוק האוכל של הסנטר
מעכשיו ניתן יהיה להזמין מגוון מנות משוק האוכל הוותיק של דיזינגוף סנטר באמצעות וולט. היריד המתקיים כבר 24 שנה בימי חמישי ושישי מציע מגוון מטבחים: פרסי, מרוקאי, אסייתי, עירקי, תוניסאי, דרוזי, איטלקי ועוד. כמו כן קיים ביריד מגוון נוסף של סוגי מאכלים וביניהם אוכל טבעוני, צמחוני ומגוון של אוכל ללא גלוטן. וולט תספק כרגע רק חלק מהמטבחים עם המטרה להתרחב לכל דוכני השוק.

להזמנות לחצו כאן

וולט נכנסת לשוק האוכל של הסנטר (צילום: אלכס קפלן)
וולט נכנסת לשוק האוכל של הסנטר (צילום: אלכס קפלן)

בראנץ' בגדול // מסעדת Villa Mare TLV משיקה ארוחת בראנץ' ל-10 איש ומעלה
מסעדת וילה מארה TLV משיקה תפריט בראנץ' משפחתי לשולחן מ-10 איש ומעלה ב-79 ₪ לאדם, כדי שלא תצטרכו לבחור את מי להזמין. תפריט הבראנץ' מבוסס על מנות שמוגשות למרכז השולחן, סלטים טריים, מנות עיקריות של שקשוקה או פריטטה, לצידם שתייה קרה וחמה – מיץ תפוזים או לימונדת פטל ושתיה חמה. בין הראשונות: מטבל זוקיני וקונפי שום, גבינת לבאנה מתובלת, קרפצ'יו חציל עם טחינה צהובה.
הבראנץ' מוגש בכל ימות השבוע עד השעה 12:00. ניתן להזמין מקום בהזמנה של 3 ימים מראש. 

הרברט סמואל 88, תל אביב. להזמנות: 074-7725322

בראנץ מול הים וילה מארה (צילום: יעל בונפיס)
בראנץ מול הים וילה מארה (צילום: יעל בונפיס)

יאוזה האסייתית של צפון תל אביב משיקה תפריט מרקים אסייתי 
יאוזה, המסעדה האסייתית ברחוב אינשטיין בתל אביב משיקה תפריט מרקים אסייתי לימי החורף הקרבים. המרקים יוגשו בקומקום, וימזגו על ידי המלצר בשולחן אל מול עיני הלקוח. בין המרקים: מרק פו ויאטנמי ציר בקר, מרק מלזי עם ציר דגים ומרק טום יאם.

איינשטיין 10, תל אביב. טלפון: 03-657-9080

יאוזה מרקים (צילום: יעל בונפיס)
יאוזה מרקים (צילום: יעל בונפיס)

פסטיבל מרקים במלון ענבל
מסורת "פסטיבל מרקים חורפי" המתקיימת במלון ענבל בירושלים, זו השנה השישית, ממשיכה - ותתקיים בימים ראשון-חמישי ברחבת הכניסה של המלון. במהלך הפסטיבל יימכרו שישה סוגים של מרקים משתנים המוכנים מדי יום על ידי השף אריק האטיאס המשמר את שלל מתכוני הילדות שלו, לצד מתכונים חדשים ומרעננים המתאימים לעונה ולחומרי הגלם מדי יום, וכל זה במחיר של 72₪ לאדם. בין המרקים: מרק עגבניות מעושנות, מרק סולת,שום וכוסברה, מרק תפו"א כפרי, מרק בטטה וסילאן ומרק ירקות, פטריות וגריסים ועוד.

מלון ענבל - זאב ז'בוטינסקי 3, ירושלים. טלפון: 02-675-6666

פסטיבל המרקים מלוןענבל (צילום: שלומי אמסלם)
פסטיבל המרקים מלוןענבל (צילום: שלומי אמסלם)

תפריט בוקר חדש במסעדת Aberto
מסעדת Aberto השוכנת במלון "ליר סנס" בגדרה, משיקה תפריט בוקר חדש. התפריט יהיה זמין בימים ראשון עד שישי משעה 8:00 עד השעה 10:30. ארוחת הבוקר כוללת מגוון גבינות וסלטים כבופה, שתייה קלה וחמה, מנה עיקרית וסלסלת לחמים בהגשה לשולחן, וכל זה בעלות של 120₪ לסועד. בין המנות: פרנץ' טוסט, קרואסון סביח, קרוק מאדאם ועוד.

שכביץ 5, גדרה. טלפון: 08-668-0066

תפריט בוקר במסעדת אברטו (צילום: אנטולי מיכאלו)
תפריט בוקר במסעדת אברטו (צילום: אנטולי מיכאלו)


קפה שלוה משיק תפריט חדש
קפה שלוה הירושלמי, בית קפה חברתי שמעסיק עובדים עם מוגבלויות ומשלב אותם עם צוות העובדים, משיק תפריט חדש של השף נדב אלבז. בין המנות: טוסט טרטר- טרטר דג ים, כוסברה, צ'ילי, ובצל סגול על טוסטוני צ'דר וחמאה, לחמג'ון דג ים, גוז'גיז'ה במילוי פטריות וקממבר וטאקו כרובית פריכה, חסה, אבוקדו, פיקו דה גאיו, בצל כבוש וחלפיניו. המסעדה כשרה.

דרך שלוה 1, ירושלים

קפה שלווה (צילום: דוד מויאל)
קפה שלווה (צילום: דוד מויאל)

רשת פיתה בסטה החלה למכור את הגירוס במשלוחים
לאור ביקוש הקהל החלה הרשת במכירת המנה הפופולארית גם במשלוחים. המחיר: 50 ש"ח לפיתה עם גירוס בתוספת צ'יפס. המנה כוללת רצועות פרגית דקות בתיבול הבית, עגבניה, בצל סומק, צ'יפס קריספי עם אורגנו ואיולי שום שמיר או טחינה הר ברכה בתוך פיתה קלויה שמיובאת ע"י הרשת בבלעדיות ישירות מיוון. בתוספת צ'יפס בצד.

www.pitabasta.com ובכל אפליקציות המשלוחים: וולט, תן ביס ומשלוחה

פיתה גירוס של פיתה בסטה (צילום: שירן כהן)
פיתה גירוס של פיתה בסטה (צילום: שירן כהן)

M&M מתרחבת ומתחדשת עם M&M's בראוני פאדג'.
M&M ממשיכה להפתיע עם טעמים חדשים והפעם M&M ממולא בבראוני פאדג' שוקולדי במיוחד.הטעם החדש מגיע באריזה בצבע סגלגל כשעליה דמותה של Ms. Brown אחת הדמויות של M&M's- מחזיקה תבנית אפייה עם עוגת בראוניז.
מחיר: 3.9 שקלים לשקית של 40 גר'

M&M פאדג' בראוני (צילום: יחצ חול)
M&M פאדג' בראוני (צילום: יחצ חול)