בתקשורת הגרמנית בחרו לאחרונה לעסוק בהחלטת תאגיד הענק העולמי "יוניליוור", לוותר על בעלותו על מותג הגלידה בן אנד ג'ריס. החלטה שהגיעה לאחר מחלוקות פוליטיות קשות בין הצדדים, על רקע המתקפות החוזרות ונשנות של מותג הגלידה על ישראל במהלך השנים האחרונות.
"לא ברור כיצד רוכש פוטנציאלי כזה או אחר יתייחס לנושא הפוליטי בהקשר של המותג", אומר אשיש סינהא, המשמש כמנהל תיקי ההשקעות של "יוניליוור". עוד טען כי החלטת ההיפרדות של התאגיד יכולה להביא לפיתרון ב"אפיזודות היסטוריות" הקשורות למחלוקות בין הצדדים, ואף תרסן את מותג הגלידה המוכר.
רק בחודש דצמבר האחרון, פנתה יו"ר "בן אנד ג'ריס" אנורדה מיטאל, לארה"ב בדרישה להפסיק לחמש את ישראל. כמו כן, היא אף האשימה את ישראל בביצוע "רצח עם". בתגובה, החליט מרכז שמעון ויזנטל לשימור זיכרון השואה לצאת בגינוי נגד המותג.