לפי העיתון הקטארי "אל-ערבי אל-ג'דיד", באחד המקרים הושלך מטען חבלה מאולתר לאחד הסניפים. עוד דווח כי כמה ימים קודם לכן קראו גורמים לפגוע במסעדות ש"תומכות בכיבוש". עוד נכתב כי סניפים רבים של רשתות אמריקניות בבגדד קיבלו איומים בחודשים האחרונים, על רקע המלחמה בעזה.
כזכור, מאז פרוץ המלחמה בחלק ממדינות העולם הערבי החליטו שלא לקנות ברשתות המזון המהיר המערביות, מכיוון שלטענתם הן בחרו בצד הישראלי. מותגים מערביים מרגישים את השפעת החרם במצרים, וגם בירדן, וישנם סימני התפשטות גם למדינות ערביות נוספות, כולל כווית ומרוקו.
סאמח אל סאדאת, פוליטיקאי מצרי ומייסד שותף של TBS Holding, זכיינית סטארבקס ומקדונלד'ס במדינה, אמר שהוא הבחין בירידה של כ-50% בביקוש מלקוחותיו. בדומה למקדונלדס, גם סטארבקס יצאה בהצהרה בה נכתב כי החברה היא ארגון לא פוליטי, והיא דוחה את השמועות שסיפקה תמיכה לממשלת ישראל או לצבא.
מובילי החרם בעולם הערבי הדגישו את העובדה שסטארבקס תובעת חלק מעובדיה על כך שפרסמו פוסט תמיכה בחמאס במהלך המלחמה, ולגבי מקדונלד'ס נטען כי העניקה לחיילים ישראלים אוכל בחינם.
למרות המאמצים של מותגים מערביים להגן על עצמם ולשמר את המכירות, גם באמצעות מבצעים מיוחדים, מסעות החרם לא נעצרו, ובחלק מהמקרים גם יצאו אל מחוץ לגבולות העולם הערבי.