הקיץ נגמר: איזה טעם של גלידה הישראלים הכי אהבו בעונה החמה?

מנתונים שהציגה רשת הגלידריות "לה גופרה", ניתן לראות כי ווניל בורבון ושוקולד בלגי הובילו את מצעד המכירות בגלידריות הרשת בקיץ שחלף. ואיזה טעמים דורגו בהמשך הרשימה?

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
גלידה
גלידה | צילום: אינגאימג'
2
גלריה

רשת הגלידריות "לה גופרה", המחזיקה ב-24 סניפים בכל רחבי ישראל, מסכמת את הקיץ האחרון. מהנתונים שמציגה הרשת ניתן ללמוד הרבה על העדפות הישראלים מכל המגזרים בכל הנוגע לאכילת הקינוח הפופולרי – גלידה.

לדברי בעלי הרשת, גלעד סמובסקי, המחזיק גם ברשת הגלידריות "פינולי" ורשת השייקים " רואו בול", הקיץ הזה התאפיין בעלייה של 34 אחוזים באכילת גלידת פיסטוק. "הישראלים ממש גילו את גלידת הפיסטוק מחדש. זה התיישב מעולה עם מחלקת הפיתוח שלנו ששותף בה השף האיטלקי נינו דה פסקוואלה שמתמחה בטעמי האדמה הסיציליאנים ויישם את זה בגלידריות שלנו בכל הארץ בדמות המנה – פיסטוק סיציליאני קראנצ'י".

מנתוני הרשת עולה כי 58 אחוזים מהמבקרים בסניפי הרשת אוכלים מנה רגילה של שני טעמים בוופל או כוס. במהלך הקיץ נתקלו הזכיינים בכמה בקשות מוזרות, ואחת הלקוחות הגדילה לעשות כשביקשה את הוופל שלה קפוא...

גלעד סמובסקי
גלעד סמובסקי | צילום: אסף קרלה

ומה הם הטעמים המובילים בקיץ הזה? ווניל בורבון ושוקולד בלגי מובילים את מצעד המכירות בהפרש גדול. קינדר קראנץ' ועוגיות תופסים את המקומות הבאים ברשימה.

תגיות:
גלידה
/
ישראל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף