בתחרות השתתפו 30 יוצרי תוכן, שחולקו לשישה צוותים, עברו צילומים משותפים, התמודדו עם אתגרים קבוצתיים ויצרו יחד מאות סרטוני אוכל מקוריים. הפרויקט רשם מעורבות שיא מצד הקהל, עם למעלה מ-130 מיליון צפיות לסרטונים שעלו במהלך התחרות. בין האתגרים שעמדו בפני המשתתפים: מציאת הארוחה הכי שווה בפחות מ-50 שקלים, הכנת מנות סביב מרכיב מפתח שהתגלה בהפתעה ויצירת מתכון ויראלי חדש.
התכנים הוויראליים ביותר היו מתכון של קובי אדרי לאסאדו בריבת בצל (שהגיע לכ-1.4 מיליון צפיות), מתכון של בן שי לצ'יפס מדפי אורז (שהגיע לכמיליון צפיות), ומתכון ונוסף של קובי אדרי, הפעם לארוחת צהריים שילדים אוהבים - הכוללת אורז, אפונה וחזה עוף (כ-800,000 צפיות).