כולם יודעים שמשהו קורה ליגאל בשן, שנכנס ויצא מחדרי מיון בשנה האחרונה, אבל בכלל לא בטוח שנדע מה. גם הכתבה שהחלו לצלם במערכת “עובדה" על ההתרחשויות האחרונות בחייו, נגדעה באיבה לאחר שנכנסו עורכי דינו לפריים. 


מיקה בשן, למה ככה? 
“אנחנו שמחים שהסרט נגנז. אנחנו חייבים לתת לו להתחזק, וכל דבר שמזכיר את מה שהיה פוגע, וחבל".


אבל מה קרה לו? זו כזו תעלומה.
“זה משהו אישי. תאמיני לי שזה לא ראוי שאני אצא עכשיו בראיון עיתונאי ואפתח את הכל. מדובר במשהו אישי מאוד. כדי שהוא יצליח לצאת מהבעיות צריך להניח לו ולתת לו להתחזק. אני גם שמחה שקשת לא ישדרו את הסרט. זה לא יכול לתרום בכלום. תודה ליאורה על האמפתיה".

“עובדה", למה גנזתם? 
“מערכת עובדה אינה מתייחסת, באופן עקרוני, לצילומים שעשתה או שלא עשתה בטרם שידורם, ואין בכך כדי לאשר או כדי להכחיש את הדברים".
 אחד האנשים הפחות פופולריים בימים אלה בפייסבוק הוא גלעד קליינר, בנו של חבר הכנסת לשעבר ויו"ר בית הדין של הליכוד מיכאל קליינר. קליינר ג'וניור פרסם בשבוע שעבר כמה פוסטים מטרידים, ובהם שמחה לאיד על האירועים במצעד הגאווה בירושלים, והביע תמיכה במעשיו של הדוקר. הוא נעצר ונשלח למעצר בית בתנאי שלא יפרסם דבר בפייסבוק לתקופה בת שבוע - מה שלא מנע ממנו להפיץ הודעות שמחה על מותה של שירה בנקי ז"ל, הפעם בוואטסאפ. 
 
קליינר האב, מה דעתך על הבן שלך?
“אני באנגליה. אין קליטה פה".

אתה לא מתכונן לחזור לארץ לטפל במשבר של הבן שלך?
“מה יש לי לחזור? אני בטיול פרטי. מה זה יועיל? אני מדבר איתו בטלפון כל היום".
מה זה יועיל? זה הבן שלך, לא?

“אני מצטער מאוד על הדברים. הדברים חמורים. אני במקרה מכיר את משפחת בנקי, הוריה של שירה ז"ל, וכמובן משתתף בצערם ובכאבם. אני מקווה שכל הפצועים יחלימו".

אתה מתבייש בגלעד?
“אני חושב שהדברים מבישים וחמורים, וכמובן שאני מסתייג מהם, בלשון המעטה".
 הנה חדשות לא מפתיעות: לאחר שראינו אותן רבות ומשלימות, משלימות ורבות, האחיות אתי לוי וזהבה בן שוב ברוגז. הפעם הן פוצצו פרויקט משותף שעמד לצאת לשוק. 

אתי לוי: “הכל נשאר במשפחה".
אריק לוי בשם זהבה בן: “אני לא יכול להגיב על דברים אישיים של זהבה".
 עבריין המין המורשע חנן גולדבלט לא מוותר על קריירה בתיאטרון. לאחר שכתב מחזמר על חייהם של אסירים בכלא ונתקל בחוסר שיתוף פעולה מהציבור ומהתיאטראות, הוא כותב כעת מחזה נוסף, על האופן שבו החברה לא מאפשרת לאסירים להשתקם. 

גולדבלט, בתקווה שהפעם תצליח?
“אני כותב הצגת המשך - מה קורה לטיפוסים שהיו בכלא, שריצו את עונשם, מה מחכה להם לאחר שנים שבהן הם היו מנותקים מהחיים, מהחברה ומהכל".

תהיה מאוכזב אם זה לא יצליח?
“אני כותב, ומקווה שזה יעבור. אני לא חושב כרגע על אכזבות או על שמחות".

מה עם בת הזוג שלך, אתם עדיין ביחד?
“על החיים הפרטיים שלי אני בכלל לא מדבר".