רווקים תל אביביים, אתם לא לבד. בנות ישראל הפנויות, מתברר שלא המצאתן את השיטה. כל ענייני הבנים עם הבנות - קורים גם בהוליווד הנוצצת, רק תשאלו את השחקן הנחשק אורלנדו בלום, שככל הנראה קיבל "תודה אבל לא תודה" מצלצל מקייטי פרי הלוהטת. הכל, רק כמה ימים אחרי שהאישה החזקה והבריטי המצליח נתפסו מפלרטטים אחד עם השנייה באגרסיביות בעדשת המצלמה. דלישס!
 
מוצג א': פרי לוחשת באוזנו של בלום, במסיבת גלובוס הזהב


קרובים, או משהו. פרי ובלום במסיבת האפטר פארטי של גלובוס הזהב (צילום: Getty images)


השמועות על קשר שנרקם בין הצ'ארמר בן ה-38 מסרטי "שר הטבעות", לכוכבת הפופ המצליחה בת ה-31, החלו ביום ראשון האחרון, במסיבה שהתקיימה רגע אחרי סיומו של טקס פרסי גלובוס הזהב. היא לבשה שמלה ורודה עם מחשוף נדיב, הוא ניסה את מזלו עם המבטא הבריטי שהיא אוהבת (בעלה לשעבר, ראסל בראנד, היה מהממלכה המאוחדת אף הוא), יחד הם נצמדו לאורך כל הערב - כולל המבטים הבוחנים.
 
הפלרטוט דווח בהרחבה גם בצהובוני הוליווד, שהאמינו שמול המצלמות נוצר פאוור קאפל מרגש חדש. הרי פרי ובלום גרושים, מצליחים ושניהם נראים כמו חלום נעורים של גברים ונשים ברחבי העולם. "הוא לא הפסיק לבחון אותה, היא פלרטטה בחזרה ונשענה עליו. בסוף הם התנשקו וחשבו שאף אחד לא רואה, לפני שעזבו יחד את האירוע", דיווחו ברי מזל שבילו במסיבה שבה נכחו השניים. עכשיו, מגיע הטוויסט בעלילה.

מוצג ב': פרי מגיעה לאירוע אופנתי, הוא מגיע אחריה. בנפרד!


מצד אחד קייטי פרי הגיע כסינגל ליידי לתצוגה של סטלה מקרתני (צילום: Getty images)



מנגד, אורלנדו בלום רדף אחריה. פרי התחמקה! (צילום: Getty images)


אבל אמש (רביעי), התברר שהסטוץ של פרי ובלום לא ממש החזיק מעמד. השניים, נכחו כל אחד בנפרד באירוע האופנה של המעצבת סטלה מקרתני בלוס אנג'לס, שהתקיים בחנות תקליטים מקומית. קודם, הגיעה הזמרת עם הסטייל ובילתה עם חברים, הוא נכנס דקות ארוכות אחר כך ועמד במרחק רק מהאזור שבו היא נכחה. עם זאת, ברגע שהתחיל להתקדם לעברה, פרי הסיתה את מבטה וניסתה להתחמק מבלום. אאוץ'!
 
כדי לא לחוש מושפל מדי, בלום בילה עם כמה חברים מתעשיית המוזיקה והבידור שהגיעו למסיבה, בהם היו גם הזמרת פינק, גווינת' פאלטרו, לאונרדו דיקפריו, הזמרת דמי לובאטו וג'וני דפ. ובכן, לפעמים היא פשוט לא בקטע שלך, חמוד.