אז מה קורה בין דודו אהרון לאמא המפורסמת שלו, ציפורה אהרון? הסכסוך המתוקשר בין הזמר המסלסל לאמו, שהופיעה על המסך בתכנית "הרווק", מסעיר את הרשת - בעיקר מאז שהמאמא בחרה לפתוח את הפה על בת הזוג של אהרון, שיר רוזנבלום, בתכנית הרדיו של השדרן אליקו. צמד מנחי תכנית הבוקר של eco99fm, טל ברמן ואביעד קיסוס, לא עברו על זה בשתיקה.
 
"זה כשל הפקתי שהסיפור על זה שהיא עמדה תחת הבית של דודו אהרון, צלצלה באינטרקום ולא הכניסו אותה הגיע לתחנת הרדיו המתחרה", אמרו הבוקר. "כל הכיף קורה בתכניות אחרות... אמא של דודו אהרון מרימה טלפון ומדברת על זה שהיא שונאת את החברה שלו וכאן מה? יודע איזה יהלומים מוצאים שם".



אם תהיתם, אמו של הזמר מסוכסכת איתו בגלל שהיא טוענת שחברתו רוזנבלום, הסיתה אותו נגדה - כיוון שלטענתה של האם, אהובתו של בנה היא "שק של נחשים". "היא ביקשה לעלות לשידור אצל אליקו כדי לספר את כל האמת על החברה, וסיפרה שלא פתח לה את האינטרקום כשהגיעה לבקר... כדי לטפל בצרותיה היא התקשרה לרדיו, איך זה יכול להיות שיש אנשים עם בעיות קשות שפונים לתקשורת?".
 

"זה מסוג הדברים שהם כל כך חד פעמיים... למה אף אחד לא שואל מה אמא של אברהם טל חושבת על כלתה. איפה אמיר דדון, קרן פלס, עברי לידר. שק של נחשים!... אני יודע מה היה קורה אם היתה מתקשרת אמא של מירי מסיקה והיתה אומרת שהיא חייבת לעלות לשידור כדי לדבר על מירי, על משהו... רגע, אז למה התקשרת, למה את אומרת לנו את זה, את מבינה שזה בשידור?", צחקו. 


יאללה, יאללה. דודו אהרון ושיר רוזנבלום (צילום: ארן חן)