אם חשבתם שרק לציפורה אהרון, אמא של דודו אהרון, יש טענות כלפי בת הזוג של בנה, שיר רוזנבלום, שימו לב: גם לאמרגן של אהרון, אייל מלכא - שקיבל ממנו מכתב התראה ובו הוא דורש לנתק את היחסים עמו, יש הרבה מה לומר על הגברת הצעירה. 



במכתב מציין אהרון כי “לחברה אין את הניסיון, הידע, הקשרים והמקצועיות הדרושים לקידום פעילותו האמנותית של דודו אהרון". מלכא, מבחינתו, לא נשאר חייב ושלח מכתב עם איום על תביעה בסך 50 מיליון שקל. גם הפרשה הזו נחשפה בתוכנית של אליקו. אביו של אהרון, משה, עלה לשידור והטיח האשמות חמורות במלכא. אחרי שבוע הוא עלה שוב לשידור והתנצל. 

אמא יקרה לו. דודו אהרון עם החברה ואמא ציפורה (צילום: ארן חן)

מלכא: “ההורים של דודו היו אצלי בבית. הראיתי להם בדיוק מי עשק את מי. זה הזוי. הראיתי למשה את כל הצ'קים והכספים שנתתי לבן שלו. אמרתי לו ‘אם אמרת שהבן שלך מסכן ואין לו כסף לשכר דירה, אז שיהיה גבר ויחשוף את חשבון הבנק שלו ונראה מה יש לו בבנק'. לא איימתי בשום תביעה והוצאת דיבה".


אז מי האיש הרע בסיפור?
“החברה שלו שיבשה אותו לחלוטין".

איך היא קשורה לזה? 
“שולטת לו בחיים, מכניסה לו כל מיני דברים. זה היה בהפתעה, אאוט אוף דה בלו. אחרי עשר שנים שנתתי לו את החיים והכל".

הם יתחתנו לדעתך?
“דודו גרוע בבחירת בנות זוג".

ועדיין לא מצדיק את המתקפה של אמא שלו עליה. 
“אמא שלו היא לא אישה קלה, אין לה עצם בלשון. אם לא תבואי לה טוב... כשאמא שלו אמרה לה היא צדקה, עם כל זה שיש לה פה לא נעים. היא לא יודעת להתנסח. בימים הראשונים הם היו בסדר, ואז קלטה את סגנון החיים שלה. היא אמרה לה ככה וככה וככה, ‘אני לא רוצה שהבן שלי יתדרדר, לנו יש ערכים'". 

במה שיר עובדת?
“בחנות בגדים בגבעתיים".

השתנה? דודו אהרון (אינסטגרם)

ציפורה אהרון, אני מתקשרת בעקבות השיחה שלך עם אליקו. יצא לך כבר לדבר עם דודו?
“יש לי הרבה מה להגיד, אבל אני לא רוצה להתראיין יותר, אני לא רוצה. פוגעים בילד, אני מתחננת לפנייך בתור אמא, למה אתם לא הולכים לאמא שלה? כולכם באים אלי. גם ערוץ 2 וערוץ 10 התקשרו אלי ולא עניתי להם. את לא תרשמי בעיתון כלום ממה שאמרתי לך. אני אדבר עם המנהל שלך, אני אעשה לך בלגן".

משפחתה לא מגיבה. דודו אהרון עם שיר רוזנבלום (צילום: רפי דלויה)

משפחת רוזנבלום?
“כן".

אני מתקשרת בעקבות הדברים שאמרה ציפורה אהרון על שיר. תרצו להגיב?
ניתוק.

לסיום, אליקו, איך תרצה לסכם את הפרשה?
"ההורים של דודו אהרון פנו אליי לתכנית ערב ים תיכוני בפעם הראשונה בכדי להעלות טענות קשות כנגד אמרגנו אייל מלכה. אכן אפשרתי להם לדבר בתכניתי בשידור חי. כעבור מספר ימים פנו אליי שוב האבא והאמא בכדי להתנצל בפניי אייל מלכה בשידור חי, השיחה התחילה בהתנצלות אך במפתיע התפרצה ציפורה לשיחה עם האב והחלה ללכלך על כלתה לעתיד ובנה. מתוך הכרות מעמיקה שלי עם המשפחה החלטתי לתת להם במה ולקרוא לבנם לשוב למנהלו האישי ולבית. בעקרון אני מאחל לכולם שהשלום ישרור בביתם אמן כן יהיה רצון".