הקיוסק המיתולוגי בפינת הרחובות רוטשילד והרצל נמצא כאן עוד מהימים שבה תל אביב הייתה עדיין יישוב צעיר בשם "אחוזת בית". הצורך בפתיחת קיוסק למכירת משקאות קרים, נולד עבור הפועלים התימנים והספרדים שעבדו בבניין הבתים. הוא הוקם בשנת 1910 והציע למכירה סודה וגזוז. בעקבותיו נפתחו קיוסקים נוספים לאורך השדרה, ואולי קצת בזכותו, זה מה שהופך אותה למה שהיא היום.
הקיוסק שימש במשך שנים רבות כמוקד מפגש לתושבים, אומנים ואנשי ציבור. ביניהם המשורר שאול טשרניחובסקי והמשורר הלאומי ביאליק. ליד הקיוסק אף הוקם הפנס הראשון בעיר, מה שהופך אותו לחלק בלתי נפרד מההיסטוריה של תל אביב. בשנת 1989 התקבלה החלטה להרוס את המבנה, ובשנת 2004 הוא שוחזר כמעט במדויק, במימון חברת הפניקס וקרן תל אביב לפיתוח. השחזור התבצע תוך שמירה על האופי ההיסטורי של המבנה, והוא מהווה כיום חלק בלתי נפרד מהמרקם העירוני של תל אביב.
הפופ-אפ משלב השקה של קולקציית בגדים חדשה של TwentyFourSeven בשיתוף עם הפרזנטורית מאיה קיי וכלבתה מאצ'ה, עם פריטים תואמים לאנשים ולכלבים. הקולקציה מייצגת טרנד עולמי שמחבר בין בני אדם לחיות המחמד שלהם דרך אופנה ואורח חיים. הכי מתאים לשדרות רוטשילד, שלפעמים נדמה שהיא מלאה ביותר כלבים מבני אדם.
בתפריט מאצ’ה כמובן, אותה אבקת תה ירוקה יפנית הידועה בטעמה המיוחד וביתרונותיה הבריאותיים, תחת ניהולו הקולינרי של השף תומר טל. השף, שזוכה להערכה רבה בתעשיית המסעדנות, משלב בתפריט יצירתי וקוקטיילים ירוקים וטבעייים. בין המנות שמוצעות ניתן למצוא את "קוקימאצ’ה" – עוגיית חמאה ופיסטוק (18 שקלים), "קסצ’ה" – עוגיות גלידת מאצ’ה עם רוטב קרמל חם (26 שקלים), ו"מאצ׳ברי" - קינוח פירות יער עם קציפת דבש (36 שקלים), לצד משקאות מאצ'ה בטעמים מגוונים ומפתיעים (26-36 שקלים).
"זו הזדמנות להביא משהו שונה, ירוק, צעיר ותל אביבי אמיתי, שמייצג את הרוח של העיר ושל הקהל שלנו" מסכם תומר טל, ומזמין את כולם ליהנות מהחוויה המיוחדת. השימור של הקיוסק וההתחדשות שלו, באמצעות הפופ-אפ הנוכחי, מדגישים את הרצון לשמור על היסטוריה ולשלב אותה בתוך המודרניות והטרנדים של היום.