הכתבה נכתבה בשיתוף שרון רבי

בשנים האחרונות כך נראה, הולכת וגוברת המודעות לחשיבותה של התנהלות פיננסית נכונה. תשלומי הלוואות, משכנתאות וביטוחים קופצים לביקור באופן קבוע בכל חודש. עלינו לדעת איך להתנהל עם הכסף שלנו, כך שנוכל להפיק מההון שלנו את המירב  באופן המיטבי והנכון ביותר עבורנו. פעמים רבות נגלה שאנחנו מתנהלים לא נכון ומשלמים על כך הרבה מאוד כסף. מה אם נאמר לכם שהמצב לא חייב להישאר ככה?

התנהלות פיננסית נכונה היא משהו שחשוב לבצע יחד עם מתכנן פיננסי בעל מקצועיות רבה, ידע נרחב וניסיון רב שנים. "התנהלות פיננסית נכונה חשובה, אך לרבים מאיתנו לא קל לפתח מודעות ולסגל הרגלי צריכה חכמים" אומר שרון רבי, מתכנן פיננסי ופנסיוני ובעלי סוכנות "שרון רבי פיננסים וביטוח". לדבריו, התנהלות פיננסית נכונה משפיעה על חיינו ולכן הורים רבים בוחרים להסביר עליה גם לילדיהם "אפשר לדבר איתם על דמי הכיס, הוצאות, חסכון של כסף ועלויות של מוצרים כמו סמארטפון, מחשב, צעצועים ובגדים. כך הם מקבלים כלים להתמודדות עם העולם הפיננסי, לומדים להתנהל פיננסית נכון ולעשות סדרי עדיפויות בחיים" מסביר רבי.

שרון רבי (צילום: איילת האוזר)
שרון רבי (צילום: איילת האוזר)

מתכנן פיננסי הפך בשנים האחרונות לאיש מקצוע מבוקש בשל העובדה שרבים מאיתנו רוצים להתנהל באופן שיאפשר לנו לחיות נכון וטוב. שרון רבי הוא מתכנן פיננסי בעל ניסיון מקצועי רב בעולם קופות הגמל, קרנות ההשתלמות, פוליסות, חיסכון, ביטוחים פנסיוניים והשקעות אלטרנטיביות.

משרדו של שרון רבי עוסק ומתחחה בתכנון פיננסי, ביטוחי מקיף וטיפול בלקוחות כשירים. הסוכנות שבבעלותו עובדת בשיתוף עם תלפיות - FAMILY OFFICE, סוכנות המונה מעל 900 סוכנים. בין שירותי המשרד: ניהול קופות גמל וקרנות השתלמות, ניהול כסף פנוי תוך ניצול הטבות מס והשקעות אלטרנטיביות.

שרון רבי (48) מתכנן פיננסי ופנסיוני, בוגר תואר B.A במנהל עסקים עם התמחות במימון ושוק ההון. בעל רישיון אלמנטרי ורישיון פנסיוני מטעם משרד האוצר ובעל תעודת מנהל תפעול פיננסי אירופאי - EIP על פי תכנית הלימודים של EFPA European Financial Planning Association. רבי מילא לא מעט תפקידים בכירים בין השאר כמנהל מכירות למוצרי גמל ופיננסים עבור בתי השקעות וחברות הביטוח הגדולות בישראל. לאחר שנים החליט רבי לצאת לדרך עצמאית והקים את סוכנות "שרון רבי פיננסים וביטוח" הנושאת את שמו. "אחרי שנים בתחום הבנתי שזה בוער בי והחלטתי שאני לא מוותר על החלום, למרות האתגרים שניצבו בפניי בתקופת הקורונה, כשפתחתי את המשרד" מציין רבי.

שרון רבי (צילום: איילת האוזר)
שרון רבי (צילום: איילת האוזר)

איך מתבצע  תהליך העבודה של מתכנן פיננסי?
"בסיום פגישת ההיכרות הראשונית מתחיל התהליך. העבודה כוללת בין היתר: מעקב על תיק הלקוח ועל השוק, שיחות טלפון לעדכון הלקוחות על מצב השווקים, עדכון על מוצרים חדשים ועל שינויים שיש לבצע בתיק. לצד כל אלה אני נפגש עם הלקוח בפגישה שנתית בה אנחנו עוברים בצורה מקיפה על הביצועים בשנה החולפת".

בכדי להעניק ללקוחות את השירות הטוב ביותר והייעוץ המקצועי לתכנון פיננסי נכון, מקפיד רבי לעבוד בשיתוף עם כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות. "מדובר ביתרון עצום עבור הלקוחות. כך באפשרותי לבחור בגוף הטוב ביותר עבור לקוחותיי עם אפשרות לחלוקת הכספים בין חברות הביטוח ובתי השקעות, ובכך למנוע ולמזער סיכונים".

"ההחלטה באשר לערוצי ניתוב ההון שלנו היא מכלול של שיקולים בהם: השירות שמעניק אותו גוף, התשואות, דמי הניהול, המוניטין, הוותק והניסיון. ישנן חברות שמתמחות רק בביטוחי בריאות ואחרות בביטוחי נסיעות לחו"ל. חשוב לדעת איזה מוצרים פיננסיים ייחודיים מעניקה כל חברה ולהתאים אותה ללקוח - בשביל זה אני פה".

"המוטו שלי בסוכנות הוא "עבדת קשה בשביל הכסף שלך, עכשיו תן לכסף לעבוד בשבילך". כדי שתוכלו למקסמם רווחים ולמזער נזקים חשוב להיוועץ במתכנן פיננסי ופנסיוני מקצועי, שמכיר את השטח וצבר ידע, ניסיון וכלים. בסוכנות שרון רבי פיננסים וביטוח, נהנים הלקוחות משירות מקצועי, ואמין שנעשה בשקיפות מלאה".

שרון רבי פיננסים וביטוח
כתובת: הרוקמים 26, מרכז עזריאלי, חולון
טלפון: 054-2450371
אתר: https://www.rabi-fin.co.il

הכתבה נכתבה בשיתוף שרון רבי