בעידן שבו תושבים מצפים לקבל שירותים עירוניים בקליק אחד, עיריית פתח תקווה הכריזה על מהפכה דיגיטלית: השקת אתר עירייה חדש לחלוטין שמציב את הלקוחות שלה - תושבים, חברות הייטק ועסקים, ומבקרים - במרכז.
האתר החדש מרכז את כל הפעולות, השירותים והמידע במקום אחד, תוך הקפדה על נגישות ונוחות בחיפוש המידע הדרוש. המטרה: לשפר את הנגישות למידע בקרב הציבור ולחשוף את התושבים לשירותים הרבים שהעירייה מציעה.
המידע באתר החדש ממוקד בשלושה עולמות עיקריים: תושבי ותושבות העיר, חיי העסקים וההייטק בעיר, ותרבות, בילוי ופנאי בעיר. האתר מאפשר חיתוכים חכמים וגישה מהירה למידע באמצעות מנוע חיפוש חכם, כך שכל לקוח ימצא את מבוקשו בקלות.
הטכנולוגיה מאחורי האתר מבוססת על מערכת ניהול תוכן Umbraco בפיתוח שנעשה בשיתוף חברת מלמ. העירייה יישמה תפיסת Mobile first כדי לאפשר תאימות מלאה בשימוש בטלפונים חכמים, טאבלטים ומחשבים כאחד.
גרינברג מדגיש כי "האתר נוח לשימוש, קל למצוא בו מידע והוא מותאם לבעלי צרכים מיוחדים", ומודה לאגף מערכות מידע ומיחשוב בהובלת נריה הינדי ולכל השותפים על הובלת התהליך המורכב.
האתר החדש הוא רק התחלה. ראש העיר חושף כי בהמשך יוקם צ'אט בוט חדש משולב בכלי למידה עצמאיים וסריקה על תכני האתר, יופעל אזור אישי 360, ויוקם מועדון תושבים למתן הטבות לתושבי ותושבות העיר.