רב״ט עילי בר-שדה מרמת גן, לוחם בחטיבת גולני, נפל בלחימה בדרום. מכריו מעידים ש"עילי היה אדם נפלא ואיכותי, חבר טוב ואיש של אהבה ונתינה. עילי תמיד עזר ופעל למען חבריו. הוא ידע לשמח, להצחיק ולהפיץ את האנרגיה החיובית שלו לכל עבר. 

עילי הוא בוגר תיכון בליך ברמת גן. מעיריית רמת גן נמסר, כי "העירייה, הנהלת בית הספר בליך וצוותי ההוראה משתתפים בצער העמוק של משפחתו וחבריו של עילי. יהי זכרו ברוך". יוני שלו, מחנכו של רב"ט בר-שדה ז״ל, סיפר עליו: ״עילי יקר. בשקט האופייני שלך בלטת על ידי עשייה. מעולם לא הייתי צריך לבקש ממך דבר כי תמיד היית נכון לעזור ולקחת חלק. את הלב הגדול שלך עטפו כנות, כבוד וערכים. תודה על היותך מי שאתה. אתה אהוב, חלק משמעותי מחיינו ולעולם לא נשכח. יהי זכרך ברוך״.

ראש העירייה כרמל שאמה הכהן פרסם בעמוד הפייסבוק שלו: "הבשורה המרה הראשונה ולצערנו לא האחרונה הגיעה לעיר שלנו ודפקה על דלת הבית של משפחת בר שדה. עילי בר-שדה (19, בוגר בליך), משוש חיי משפחתו, נהרג בזמן לחימה אמיצה בכוחות האויב בהגנה עלינו ועל המולדת שכל כך אהב. ההורים לימור ועוזי, והאח עמרי שבורים ומתגעגעים וכל כך אוהבים, ואין בידינו לנחם באמת, למעט לחזק, לחבק, לכבד ולזכור לנצח. רב"ט עילי בר שדה נפל עבור כולנו. יהי זכרו ברוך".

מועד ההלוויה ופרטי השבעה יפורסמו ויעודכנו במהלך היום.