עיריית רמת גן פרסמה בסוף השבוע שמות של עוד שני הרוגים, שניהם במסיבה סמוך לקיבוץ רעים. בכך עולה מספר בני העיר שנהרגו מאז תחילת המלחמה ל-17. רהעיר מרכינה ראשה וכואבת את הירצחו של אורון ביילין ז״ל ומשתתפת בצער המשפחה. אורון ביילין ז״ל היה בן יחיד לרינה. הוא גדל בת״א ובוגר בית הספר הגימנסיה הרצליה. בשנים האחרונות התגורר ברמת גן עם משפחתו. אוהביו מספרים כי היה ילד של חופש וצחוק, שאהב לעזור לכולם ותמיד הסתובב עם חיוך. 

אורון אהב לטייל ולגלוש בים, לאכול את האוכל של סבתא, ליהנות מהחיים ולשמוע מוזיקה. הוא  נרצח במסיבת הטבח, בן 24 במותו. הלווייתו תתקיים ביום ראשון ה-15 באוקטובר בשעה 11:00 בבית העלמין קריית שאול בתל אביב. יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב מורדי הגטאות 2 רמת גן, בין השעות 10:00-14:00, 16:00-21:00.

הבשורות המרות לא עצרו גם בשבת. העיר איבדה גם את ליאור מימון בת ה-22, בתם של דגנית ויריב ואחות בכורה לאגם ויהלי, שנולדה וגדלה ברמת גן עד שנרצחה בדם קר.  ליאור יפת התואר אהבה את החיים, את המשפחה, תמיד הייתה מוקפת חברים, אהבה לצחוק, לבלות, לרקוד ותמיד האירה כל מקום אליו הגיעה. בוגרת בליך נרצחה על ידי מפלצות שפלות בעת שעבדה בהפקת המסיבה ברעים. העיר משתתפת בצער המשפחה, תחבק ותחזק אותה לנצח. יהי זכרה ברוך