הכתבה נכתבה בשיתוף בשיתוף עורכת הדין זהר רון

פעמים רבות בחיים אנו נתקלים במצבים בלתי צפויים, הדורשים שמישהו אחר ייטפל בעניינינו. זה יכול לקרות עקב מחלה, תאונה או אובדן יכולת התפקוד. כאן נכנס לתמונה ייפוי כוח מתמשך - מסמך משפטי, שמבטיח שההחלטות החשובות, בנושאים כמו רפואה, פיננסים ונדל"ן, ייעשו על פי רצונכם ובטובתכם, גם כאשר אתם לא יכולים לקבל אותן בעצמכם עקב אובדן כשרות.

היכרות עמוקה והתאמה אישית

כעורכת דין בעלת ניסיון מקצועי מעל 20 שנים, עורכת הדין זהר רון מבינה את חשיבות ההתאמה והבעת הרצון שבין הממנה למוסמך על ידו כממונה. עו"ד זהר רון מקדישה את כל הזמן הנדרש כדי להכיר את לקוחותיה ולהבין את צורכיהם ורצונותיהם, וזאת כדי להבטיח שייפוי הכוח יהיה מותאם באופן מוחלט ומיטבי לצרכים שלכם.

מה תרוויחו מעריכת ייפוי כוח מתמשך?

1. שליטה וביטחון - ייפוי כוח מתמשך מאפשר לכם לשלוט בהחלטות החשובות בחייכם, ויאפשר לכם לעשות זאת גם כאשר לא תוכלו להביע את רצונכם.

2. מניעת סכסוכים משפחתיים - ייפוי הכוח המתמשך מסייע למנוע חילוקי דעות וסכסוכים בין בני המשפחה לגבי ההחלטות הנכונות ומי שיקבל אותן.

3.הגנה על האינטרסים שלכם - הממונה המוסמך שבחרתם יפעל על פי ההנחיות שלכם, ויבטיח שהאינטרסים שלכם יישמרו.

4. לא תצטרכו להגיע לבית המשפט כדי להגיש תביעה לקבלת אפוטרופסות. באופן זה אתם תחסכו הליכים משפטיים דחופים ויקרים. 

5. אתם ורק אתם תחליטו מי יהיה הממונה שיקבל עבורכם החלטות (כשלא תוכלו) מראש. 

עורכת הדין זהר רון (צילום: אוראל דן אנד ברדסטריט)
עורכת הדין זהר רון (צילום: אוראל דן אנד ברדסטריט)

אמינות וניסיון מקצועי עשיר  

עורכת הדין זהר רון הינה מוסמכת מטעם משרד המשפטים לערוך יפויי כוח מתמשך, והיא בין הראשונות והוותיקות בתחום. 
עו"ד זהר רון הינה בעלת ידע משפטי נרחב וניסיון בתחום, והיא תדאג לכך שהתהליך יתבצע במקצועיות ובדייקנות, תוך כדי שמירה על האינטרסים הטובים ביותר שלכם ובמהירות האפשרית. 

גישה אישית ותמיכה  

עורכת הדין זהר רון מאמינה בגישה אישית ומעמיקה עם כל לקוח. המשמעות היא להשקיע את כל הזמן הנדרש כדי להבין את הצרכים המשפטיים, וגם את ההיבטים האישיים והרגשיים הקשורים להכנת ייפוי כוח מתמשך. עו"ד זהר רון מתמחה בדיני משפחה מעל 20 שנה.

שקיפות ואמון

עורכת הדין זהר רון מחויבת לשקיפות ולאמון. כל המידע והתהליכים מוסברים בבירור, כך שאתם יודעים בדיוק על מה אתם חותמים ולמי אתם מעניקים ייפוי כוח.

הכנת ייפוי כוח מתמשך אצל עורכת הדין זהר רון הוא הבטחה לשליטה, ביטחון ושקט נפשי. הינכם מוזמנים ליצור קשר כדי לקבוע פגישה (אפשר גם בבית הלקוח) ולהתחיל את התהליך החשוב והמשמעותי הזה. 

זהר רון: עו"ד, נוטריונית, בוררת ומגשרת
טלפון: 052-2400052
אימייל: [email protected]
כתובת המשרד: רחוב ברקוביץ' 4 - מגדל המוזיאון, תל אביב 

הכתבה נכתבה בשיתוף בשיתוף עורכת הדין זהר רון