עיריית גבעתיים מתגייסת להעלאת המודעות במאבק נגד אלימות כלפי נשים. במסגרת הקמפיין, הואר בניין העירייה באדום, ועובדי ועובדות העירייה התכנסו ברחבת העירייה לצילום קבוצתי, כשעליהם פריט בצבע אדום ובידם שלט הנושא את הסלוגן: "גבעתיים לא מעלימה עין". הסלוגן, שנבחר לקמפיין העירוני, הופץ באמצעות שילוט ברחבי העיר ובכלי הפרסום הדיגיטליים של העירייה.

את הפרויקט הייחודי מובילות סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הנשים אור-לי ניב ויועצת ראש העירייה למעמד האישה אתי ביטון. במסגרת הפרויקט, הוזמנו תושבי ותושבות העיר להרצאה של העיתונאית והסופרת ענת לב אדלר - "למנוע את הרצח הבא", העוסקת באחריות החברתית ובתפקידנו כקהילה למניעת אלימות במשפחה. מפגש נוסף יתקיים בתיאטרון גבעתיים, במסגרתו תספר שירה איסקוב, ששרדה ניסיון רצח, על השיקום הארוך שעברה ועדיין עוברת. בנוסף, מתוכנן יום עיון מקצועי בנושא. את האירועים מובילים מועצת הנשים העירונית "אחת אחת", עמותת קהילתיים והאגף לשירותים חברתיים.

"למעלה מ-200 אלף נשים נפגעות מאלימות מדי שנה. מדובר בנתון בלתי נסבל. החובה האזרחית של כולנו, היא להתגייס כדי להעלות את המודעות בנושא ולנסות למנוע את התופעה בכל דרך אפשרית", ציין ראש עיריית גבעתיים רן קוניק. "אני מלא הערכה למאות עובדי ועובדות העירייה על התגייסותם לצילום הקבוצתי, לאגף לשירותים חברתיים שפועל כל השנה בתחום זה, וכמובן לאור-לי ניב ולאתי ביטון על הובלת הנושא".

ניב הוסיפה: "בגבעתיים לא מעלימים עין מסוגיית האלימות כלפי נשים. כמחזיקת תיק הנשים בעיר, אנו מקפידים כל העת על העלאת המודעות לסוגייה הקשה הזאת, ויוזמים פעילויות קהילתיות ומקצועיות למיגור התופעה ושינוי המציאות הבלתי נסבלת. כל אותן נשים שחוות אלימות צריכות לדעת, שיש מי שרואה ושומע אותן, ויכול לסייע להן בכל עת. גם לנו כגוף עירוני יש אחריות".