עיריית גבעתיים פתחה השבוע את עגלת הקפה השישית בעיר - "המצפה" - שהחלה לפעול בהרצה בגן העלייה השנייה. העגלה החדשה נותנת מענה למבקרי הגן ולבאי מצפה הכוכבים הסמוך, ומצטרפת למערך עגלות הקפה שהפך בשנים האחרונות לחלק מחיי הקהילה והפנאי בעיר.
גבעתיים הייתה העיר הראשונה בישראל שהכניסה את עגלות הקפה לגינות הציבוריות, מתוך תפיסה שראתה במרחב הציבורי מקום מפגש קהילתי ונגיש. כיום פועלות בעיר שש עגלות קפה, המשמשות מוקדי בילוי למשפחות, צעירים, ותיקים ובעלי כלבים.
העגלה החדשה, המופעלת על ידי "בריא בריבוע", נבנתה בסגנון וינטג' ומשתמשת בחומרים ממוחזרים. היא פועלת כל השבוע, כולל בשבת, וכבר בימים הראשונים להפעלתה זוכה לתגובות חיוביות מתושבי העיר.
העגלה נפתחה במסגרת דור המכרזים החדש של העירייה, ומצטרפת למהלך להנגשת מחירים בעגלות הקפה: נקבעו מחירי מקסימום למוצרים בסיסיים, ביניהם קפה הפוך קטן ב-12 שקלים, אספרסו או סודה ב-8 שקלים, ובקבוק מים ב-7 שקלים.
לצד הקפה, מציעה העגלה כריכים ומאפים טבעוניים, קינוחים טבעוניים, ואפשרויות ללא גלוטן המתאימות גם לרגישים לצליאק. בהמשך צפויים להימכר במקום גם חטיפים לכלבים.