לרגל חודש המודעות למניעת סרטן העור, מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש-פוזה בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן העור, יקיימו פעילות בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן העור לקהל הרחב - ללא עלות, במטרה להעלות את המודעות לסרטן העור ולעודד גילוי מוקדם בקרב הציבור הרחב. זאת באמצעות מתחמי פופ-אפ ייחודיים לקהל הרחב בקניונים ברחבי הארץ.
הפופ-אפ הראשון הכולל חדר טיפולים בו יבוצעו בדיקות שומות ונקודות חן חשודות למבקרים, ייפתח בתל אביב, בקניון עופר רמת אביב, בין התאריכים 9.6–13.6.25. המבקרים במתחם ייהנו ממבצעי הנחה, דוגמיות חינם ומידע אינטראקטיבי בנושא מניעת סרטן עור. בהמשך החודש, ייפתחו מתחמי פופ-אפ עם בדיקות עור חינמיות גם בקריות ובבאר שבע.
ד"ר אנה אשכול מומחית ברפואת עור שתוביל את פעילות הבדיקות: "מלנומה הינה אחת משלושת סרטני העור השכיחים ביותר, ונחשבת לקטלנית שביניהם. מדי שנה מאובחנים בישראל למעלה מ-1,400 חולים חדשים במלנומה, ומאותו רגע חייהם משתנים, פעמים רבות באופן קיצוני. נתונים אלו ניתנים לשינוי, הן מצד מניעת התחלואה, והן מצד שיפור הטיפול עד כדי ריפוי המחלה. הדרך היעילה ביותר להגן על העור היא שילוב של בדיקה תקופתית סדירה אצל רופא עור, שימוש קבוע במסנן קרינה איכותי רחב טווח".
גיא דנמן, מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל, מוסיף: "חלק בלתי נפרד מהאג'נדה הגלובלית של המותג לה רוש-פוזה, המחויב לפעול למען בריאות העור באמצעות מודעות, נגישות ובדיקות מצילות חיים, ערכנו בשנים האחרונות בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן העור, בחופי הים ברחבי הארץ. לראשונה, השנה, אנו פותחים מתחמי פופ-אפ לקהל הרחב בקניונים, בהם יתבצעו הבדיקות לקהל המבקרים. המעבר מהחופים אל הקניונים מאפשר לנו להגיע ליותר אנשים – ולהנגיש את המניעה לכל אחד".
מנכלי"ת העמותה הישראלית לסרטן העור, קרן ביתן שמש: "חודש המודעות לסרטן העור הוא הזדמנות חשובה להזכיר לכולנו שמדובר בסרטן הניתן למניעה. כל שינוי בעור – כתם חדש, שומה שמשנה צורה או צבע – הוא סיבה לפנות לבדיקה. לעיתים זה כל מה שנדרש כדי להציל חיים". הציבור מוזמן לקחת חלק, להיבדק – ולהיזכר שהעור זוכר כל חשיפה.