הרב משה יהודה ליב לנדא, אחד מהמוכרים והחשובים שברבנים החרדים בעיר בני ברק הלך לעולמו הערב (שבת) בגיל 83. רבבות אנשים צפויים להשתתף בהלווייתו. הרב לנדא, חסיד חב"ד, עמד בראש גוף כשרות שאותו הקים אביו, גוף המקובל על רבים בציבור החרדי. ועמד גם בנשיאות כולל להוראה. הוא למד בישיבת אור ישראל בפתח תקווה, בישיבת פוניבז' בבני ברק ובישיבת תומכי תמימים בלוד. בישיבת תומכי תמימים המרכזית בכפר חב"ד, שימש כר"מ במשך 23 שנים. במקביל שימש כיד ימינו של אביו וטיפל ברוב סוגיות הרבנות בעיר בני ברק, ומשלב מסוים ניהל את מערכת הכשרות העירונית.
לאחר מות אביו בשנת 1986 (תשמ"ו) התעורר ויכוח סביב מינויו למחליפו כרב העיר בני ברק ולבסוף לא מונה לרבנות העיר באופן רשמי מטעם המדינה. למרות ההתנגדות נותרה השגחתו של הרב לנדא הדומיננטית ביותר ברובן המכריע של חנויות המזון, הירקות והבשר בבני ברק. מערכת הכשרות של הרב לנדא נחשבת לאחת הכשרויות המהודרות בישראל ועובדת עם חברות גדולות רבות.
נשיא בית הדין הגדול הגאון הרב דוד לאו ספד לו: "הערב הלך לעולמו מקים ומעמיד חומת הכשרות המהודרת רב ואב"ד בני ברק הגאון הרב משה יהודה לייב לנדא זצ"ל. הדור איבד היום אדם צדיק אשר את כל חייו הקדיש למען הציבור במסירות וענוותנות אין קץ. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו הנכבדה לתלמידיו ולעולם רבני ישראל".