משטרת בואנוס איירס עצרה במהלך הלילה (שלישי) שלושה חשודים בתקיפתו של הרב הראשי של בירת ארגנטינה, הרב גבריאל דוידוביץ' בחודש פברואר האחרון. על פי הדיווחים במדינה, החשוד המרכזי "קוקו" נעצר יחד עם שני גברים, החשודים בתקיפה קשה ושוד של הרב. 
המעצר התבצע לאחר שבועות של מעקב, והצלבה של תיעוד ממצלמות אבטחה באזור, יחד עם טביעות אצבע שנמצאו בזירת האירוע. הוא מצטרף למעצר של שני חשודים נוספים בחודש שעבר. מהמשטרה נמסר כי "בפשיטה על ביתו של 'קוקו', ראש הכנופייה, נמצאו חפצי ערך, תכשיטים וסכומי כסף שנגנבו מבית הרב במהלך בתקיפה".
כזכור, בסוף חודש פברואר האחרון, הרב הראשי של ארגנטינה הותקף בביתו בבואנוס איירס. מארגון הקהילה היהודית בארגנטינה AMIA נמסר כי השוד התרחש בסביבות השעה שתיים בלילה (שעון ארגנטינה) כאשר כנופיית אלמונים תקפה את הרב וקשרו את רעייתו. כמו כן, במהלך התקרית הקשה הושמעו דברי נאצה והתוקפים אמרו לרב "אנחנו יודעים שאתה הרב של היהודים". בנוסף, התוקפים גנבו כסף וחפצים נוספים.

מהארגון נמסר כי הם עומדים בקשר בשעות אלו "עם גורמים בממשל הארגנטינאי וכוחות הביטחון בכדי לחקור מיידית את האירוע האלים, ולמצות את הדין עם הפורעים העומדים מאחורי השוד האלים". מספר ימים לפני כן, אירעה תקרית אנטישמית נוספת במדינה הדרום אמריקאית, כשאלמונים השחיתו מצבות בבית קברות יהודי בסן לואיס.