ז'ניוק חורחה יחגוג בעוד פחות מחודשיים את יום הולדתו ה-87 , אך לדבריו, זה עדיין הגיל להתחלות חדשות. לפני כמה ימים הוא, יחד עם אישתו מילה, בת ה-85, עלו יחד מברזיל לארץ בסיוע הקרן לידידות. "יצאתי לפנסיה לפני עשר שנים, עד אז הייתי מנהל בכיר בחברה בינלאומית, אבל לא ישבתי בבית יום אחד – התנדבתי בקהילה היהודית  בריו", סיפר בהתרגשות עם נחיתתו בישראל. 

לזוג שני ילדים גדולים ושלושה נכדים, אחד מהם השתחרר לאחרונה מצה"ל והסבים העולים החדשים מאוד גאים בנכדים הצברים שלהם. "הבת שלנו עלתה לפני 24 שנים, שני הילדים שלה נולדו פה כבר והם צברים, הבן שלנו עלה לפני שנה יחד עם בנו והיום גם אנחנו הצטרפנו אליהם", סיפרו.

"תמיד היינו מחוברים לקהילה היהודית, חגגנו את החגים ועכשיו אנחנו מגשימים חלום והופכים לישראלים, זה חלום ישן שהתגשם. אחרי שהבת שלנו עלתה לארץ, ביקרנו אותה כמה פעמים, ומיד התאהבנו בישראל. אנחנו רוצים להיות עם המשפחה וגם לראות את הנכדים מתבגרים ומקימים משפחות וליהנות יחד מארוחות שישי".

יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות אמרה למעריב: "התרגשנו לקבל את פניהם של הזוג שהחליט להתחיל את חיו בישראל ולהגשים את החלום הציוני בגיל הזהב. חורחה ומילה מצטרפים ללמעלה מ-19,000 עולים שבחרו לעלות עם הקרן לידידות  ב-4 השנים האחרונות".