פורום חברות קדישא, המאגד את חברות הקדישא הגדולות בישראל, משיק אפליקציה חדשה  "GRAVEZ", שתאפשר למבקרי בתי העלמין הגדולים בישראל להתמצא בקלות ולנווט עצמם ישירות אל הקבר של בן או בת המשפחה. מעין "Waze" של בתי העלמין בישראל.
כמו כן, במסגרת הפרויקט, שנבנה עבור פורום חברות הקדישא על ידי חברת חברת  CORIDO (קורידו), צולמו  אחת לאחת, מצבה אחר מצבה, מעל ל-1,300,000 קברים  בבתי העלמין הגדולים בישראל, כך שהלכה למעשה, לראשונה בישראל, יוכל כל אדם לאתר את חלקת הקבר באמצעים דיגיטליים ולצפות מהבית בקבר.
בשלב הראשון מערכת הניווט המבוססת GPS  קולי תהיה פעילה בכ- 30  בתי עלמין, מהגדולים בישראל: בתי העלמין ירקון , דרום (חולון בת ים), נחלת יצחק, קרית שאול, בית העלמין גבעת שאול והר הזיתים בירושלים, בית העלמין תל רגב, בתי העלמין הישן והחדש בראשון לציון ועד כך שכל מבקר יכול יהיה  לנווט תוך התחברות למערכת וייז מהאפליקציה מביתו עד בית העלמין ועד ההגעה למצבה עצמה. בחודשים הקרובים מתכוונים בפורום להרחיב את השירות כך שמבקרים בבתי העלמין האחרים בארץ יוכלו גם הם להשתמש באפליקציה החדשה.

ניווט בבית העלמין. קרדיט: פורום חברות קדישא

לצורך העלאת המודעות לאפליקציה, אשר כבר זמינה בחנות האפליקציות של גוגל (Play Store) ושל אפל (AppStore), ישיקו בפורום חברות הקדישא לראשונה בתולדותיהם קמפיין ברשתות החברתיות בכיכובו של אמירם בן טובים. בנוסף תפרסם את דבר האפליקציה בWAZE- ובשטחי בתי העלמין.
אברהם מנלה, יו"ר פורום חברות קדישא : "כחלק ממהפכת השירותים שעוברות חברות הקדישא בשנים האחרונות, החלטנו להשיק, בהשקעה של מיליוני שקלים מערכת יחידה מסוגה בעולם שהיא מעיין " Waze" של בתי העלמין הגדולים בישראל על מנת להקל על מבקרי בתי העלמין. מדובר ברעיון חדשני וייחודי שנולדת מצורך אמיתי שקיים בשטח. המוקד שלנו מוצף בפניות של אנשים המבקשים לדעת היכן קבורים יקיריהם, מה שהוביל לפרויקט כזה, הראשון בעולם, שיכול מצד אחד לתת מידע על הנפטרים עם צילום קברם  ומצד שני, לאלו המבקשים להגיע , מערכת ניווט קולית מבוססת מיקום. בנוסף עם ההגעה לקבר תקבל המשפה את נוסח התפילות לאזכרה אל הטלפון הנייד.
ישראל גולד, מנכ"ל שותף בחברת קורידו: "המערכת שפותחה על ידינו מאפשרת לכל מפעיל בית עלמין למפות את שטחי הקבורה וכפועל יוצא לנהל ביעילות את מלאי הקברים שלו תוך מתן שירות מדויק ואמין לציבור, המערכת מאפשרת לציבור גישה למאגר נתונים ענק שמאחד את כל בתי העלמין שנמצאים במערכת וכמובן לנווט בעזרת אפליקציה ייחודית לחלקת הקבר.
למעשה, בפרויקט המיפוי המשותף עם פורום חברות הקדישא הגענו לכל קבר וקבר כדי לצלם אותו ובאמצעות שימוש בכלים טכנולוגיים שפיתחנו ובסיוע רחפנים - מיפינו את התשתיות הגיאוגרפיות כדי למפות את השבילים ודרכי הגישה בבתי העלמין, ככל ויצטרפו למערכת גופי קבורה נוספים, לציבור תהיה כתובת אחת לאיתור יקיריהם שנפטרו".

כתובת האתר: https://gravez.me