קרן האני לישראל, המקדמת מנהיגות רוחנית קהילתית רבגונית, תומכת בכ-150 קהילות ישראליות בכל רחבי הארץ אשר יפתחו את שעריהן במהלך חגי תשרי לישראלים המעוניינים לחוות את תפילות או אירועי החג כמשפחה עם או ללא הפרדה, באווירה מכילה ומקבלת.



הקרן תומכת בקהילות מגוונות הפונות למיליוני ישראלים ממגוון רחב מאוד של תנועות וזרמים: החל מקהילות אורתודוכסיות פתוחות ומשתפות, קהילות של התנועה המסורתית, התנועה הרפורמית, קהילות עצמאיות מזרם היהדות הישראלית, קהילות רוחניות, קהילות ארצישראליות וקהילות חילוניות. הקהילות מציעות אירועי סליחות מוסיקליים הכוללים ניגונים ופיוטים, תפילות חג נגישות, אירועי מדיטציה יהודית, תשליך, ואירועי תרבות בסוכות.



מספר הישראלים המבקשים לקחת חלק באירועים ותפילות ללא הפרדה גדל מדי שנה והשנה הקהילות נערכות להשתתפות של מעל מיליון ישראלים באירועים השונים.



לדברי לימור רובין, מנכ״לית קרן האני לישראל: ״הייחודיות של הקהילות בשדה היהדות הישראלית היא השילוב של מסורת וחידוש. תפילות וניגונים ופיוטים שעברו מדורי דורות, יחד עם תרבות ישראלית רלוונטית ומחברת. שדה היהדות הישראלית עומד בפני ביקוש הולך וגובר מדי שנה לתפילות ואירועים בחגים באווירה פתוחה, מכילה, מחברת וללא הפרדה. הקהילות והמנהיגים הרוחניים שעומדים בראשם נערכים לחגים בעזרת מאות ואלפי חברי קהילות ומתנדבים, כשהם אינם זוכים כמעט לתמיכה ממשלתית. קרן האני עומדת מאחוי המנהיגים/ות הרוחניים הקהילתיים הנפלאים/ות האלה שמקדישים את חייהם לבניית קהילות חיים פתוחות ומכילות שמחברות מיליוני ישראלים ליהדות ולישראליות של המאה ה-21".



מידע נוסף בעמוד הפייסבוק של הקרן: The Honey Foundation for Israel