ראש השנה 2022: השנה העברית החדשה כבר כאן, ולרגל החג, מנהיגים, פוליטיקאים ומובילי דעת קהל מכל רחבי העולם צייצו ופרסמו ברכות לרגל השנה החדשה. בין המברכים, ניתן למצוא את מזכיר המדינה של ארה"ב, אנתוני בלינקן, וגם את ראש ממשלת ליטא, אינגרידה שימוניטה.

מזכיר המדינה של ארה"ב צייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "שנה טובה! איחולים חמים לחברי היהודים מבית ומחוץ. שהשנה הזו תהיה מלאה בבריאות, שמחה והתקדמות".

ראש ממשלת ליטא,  אינגרידה שימוניטה, צייצה גם היא בחשבון הטוויטר, אך הגדילה ופרסמה סרטון שבו בירכה לכבוד השנה החדשה. שימוניטה אמרה כי "בשם כל הממשלה, אני רוצה לברך את היהודים בליטא ובכל העולם לרגל השנה החדשה, ראש השנה. אני שולחת איחולים מהעיר וילנה, שלה יש מקום מיוחד בעולם היהודי. תנו לי לאחל לכם בריאות, שמחה ושלום. שלום ברגע זה, הוא הדבר השברירי והחשוב ביותר. שלום בלב שלנו ובמדינות שלנו, שנה טובה ומתוקה!".

גם שר הפיתוח וההשקעות של יוון, אנטוניס גאורגיאדיס, שלח ברכות חמים וכתב: "ברכות חמים לחברי היהודים ביוון וברחבי העולם, מאחל שמחה ושמחה לשנה החדשה, שנה מלאה בבריאות ותקווה לשלום עתידי".

אנדרו קואמו, מושל מדינת ניו יורק לשעבר וחבר המפלגה דמוקרטית צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לכל מי שחוגג את ראש השנה, אני מאחל לו למשפחתו שנה מתוקה ובטוחה".

ראש עיריית לונדון, סאדיק קאן, פרסם סרטון ואמר: "לרגל ראש השנה, אני רוצה לשלוח איחולים חמים ביותר לתושבי לונדון היהודים ולכל שאר החוגגים ברחבי העולם. תודה על התרומה העצומה שאתם תורמים לרוח ולמרקם החברתי של העיר שלנו. מהמשפחה שלי לשלכם, שנה טובה".