הבוקר (ראשון) נמנעה כניסתי למשרד ראש הממשלה בירושלים, לשם הגעתי כדי לבצע את עבודתי העיתונאית. בעת בדיקה שגרתית של מאבטחי השב"כ, נטען כי עלתה בענייני התרעה, אשר אילצה אותי לעבור בדיקות קפדניות, עד כדי הפשטתי מבגדיי, וזאת למרות שנשאתי תעודה של לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) ועל אף שביקורי במקום תואם עם דוברות המשרד. 

לא עזרה גם העובדה שעברתי את הבידוק הביטחוני הזה עשרות פעמים בעבר, או שעמיתיי הכתבים זיהו אותי. אחרי עיכוב רציני ניתנה בידיי הבחירה: להתפשט - או להישאר בחוץ.
התקרית אירעה לפני ישיבת הממשלה השבועית שנערכה הבוקר, כשבכל יום ראשון, במשרד ראש הממשלה בבירה. למרות הפגנת הימין שהתקיימה בחוץ וחסימת רחובות סמוכים, הגעתי לכניסה כ-20 דקות לפני תחילת הישיבה, מוכנה לעבור בידוק בטחוני שגרתי. 

בהגיעי הצגתי תעודת לע"מ וכן רישיון נהיגה. לאחר מכן התבקשתי להושיט את כפות ידיי לצורך סריקה של כפות הידיים שלי. עד כאן הכל שגרתי, כמו בכל בידוק בטחוני שעברתי עד היום באירועים שבהם נכח ראש הממשלה.
אלא שבשלב הזה התבקשתי על ידי אחת המאבטחות להתלוות אליה אל מחוץ ל"ווילה", הכינוי למבואה שבה נערך הבידוק. היא שאלה אותי מספר רב של שאלות, ביניהן מדוע הגעתי, מי יודע על כך שאני מגיעה  היום למשרד ראש הממשלה, כיצד הגעתי והאם קיבלתי דבר מה להעביר. לכל השאלות עניתי תשובות מספקות. אך למרות זאת העיכוב שלי נמשך עוד זמן רב. 
אחרי המתנה ממושכת, ותוך שאני מפצירה במאבטחים כי עלי להיכנס בהקדם, נלקחתי אל מאחורי פרגוד שחור. שם התבקשתי להסיר תכשיטים ועברתי מישוש קפדני, אם כי מנומס, מצד אחת המאבטחות. במקביל, התיק שלי נפתח והוצאו ממנו כל חפציי האישיים. אך בכך לא היה די. לאחר זמן מה נוסף של המתנה מאחורי הפרגוד, ניגש אלי אדם שהציג עצמו כאחראי האבטחה, התנצל ואמר שאם בכל זאת ברצוני להיכנס, עלי לעבור את "השלב הבא" בבידוק – כולל להתפשט לחלוטין מבגדיי. בשלב זה מחיתי, ויתרתי על האפשרות ועזבתי את המקום. 
לכל אורך התקרית ביקשתי שוב ושוב לקבל הסבר הגיוני, סיבה כלשהי לעיכוב. התשובה היחידה שקיבלתי שוב ושוב היא ש"משהו קפץ אצלנו" או שלא עברתי שלב מסוים בבידוק. אחרי הסריקה שנערכה בגופי, נאמר לי: 'את מצפצפת לנו בשני מקומות'. מפתיע, אולי יש משהו בכתבי מעריב שמפריע למערכת השב"כ, שכן אין זו הפעם הראשונה שעיתונאי מעריב מעוכב ואינו מאושר להיכנס למשרד ראש הממשלה. עמיתי, הכתב המדיני יניר קוזין, עוכב בחודש ינואר בנסיבות דומות. 
תא העיתונאים המדיניים פנה אז ללשכת ראש הממשלה במכתב חריף וכתב כי "מתעורר החשד כי אתם מעבירים מסר לכתבים שאינם רצויים במשרד ראש הממשלה. כיצד המסר הזה מתיישב עם עמדתו הפומבית של ראש הממשלה שבישראל, בניגוד לכל המדינות באזור, יש תקשורת חופשית. לא נסכים לבידוק משפיל ופולשני של עיתונאים בכלל, וכתבים מדיניים בפרט, שמגיעים עם תעודת עיתונאי רשמית של לע"מ למשרד ראש הממשלה, לעשות את עבודתם". מעניין מה יהיה התירוץ הפעם. 
ממשרד ראש הממשלה נמסר: "אנחנו מצרים על עוגמת הנפש שנגרמה לעיתונאית. נציין כי אגף הביטחון פעל לפי הנהלים הנדרשים. מטבע הדברים, בכניסה למשרד רה"מ נדרש בידוק קפדני".