מונולוג הפתיחה של "זהבי עצבני" ב-103FM: אני מציע לגורמים הנוגעים בדבר להעניק בטקס חלוקת פרסי ישראל הקרוב את פרס ישראל לתקשורת ולו רק בגלל אותו קטע מרגש בו יעלה חתן הפרס, העיתונאי גיא פלג, מידיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התרבות והספורט מירי רגב. זה יהיה קטע שייזכר לדורות כשמר נתניהו, שכמובן ייעדר מהטקס אם יקרה, ילחץ את ידו של גיא פלג ויברך אותו על עבודתו הברוכה בתקשורת הישראלית והחשיפות המרשימות שלו.
 
זה היה הקטע ההומוריסטי היחידי שיהיה בתוכנית הזאת כי הכל לא נראה מצחיק. אקריא לך קטע שכתב עיתונאי שאני מאוד מעריך, יוסי ורטר: "ראש ממשלת ישראל קרא אמש לעוקביו הרבים לעשות מעשה. את גיא פלג, הכתב לענייני משפט של חדשות 12 כמו גם את עורכיו ועמיתיו הוא האשים בביצוע פיגוע. חמש פעמים הוא חזר קצר נשימה על המילה פיגוע. למען האמת, וכדי שלא יהיה ספק, הוא נקב בשמותיהם של אבי וייס, אבי ניר ובעלי המניות דרורית ורטהיים, יצחק תשובה וציין שפלג הוא רק בובה וכי האיומים עליו מומצאים כפי שהמאבטח שהוצמד אליו הוא פייק מאבטח".
 
כמי שנאלץ בעבר להשתמש באבטחה בגין איומים שהגיעו מכיוון מאוד מסוים של המפה הפוליטית – זה לא נעים. מצאתי על תיבת המכתבים שלי ועל דלת הכניסה לביתי סיסמאות של כהנא, קיבלתי איומים ונדרשה אבטחה גם בתחנת הרדיו בה אני עובד. אני מבין את גיא פלג, שהוא אדם נשוי ואבא לילדים. זו הרגשה מחורבנת. 
 

אני רוצה להסב את תשומת ליבם של אלה שמבלבלים את המוח על ההטעיה בתקשורת והעיתונאים השמאלנים. אני כביכול נחשב לשמאלני ומתוקף כך תומך בראשיה מפלגות היעני שמאלנים. כשבוז'י הרצוג עמד בראש המפלגה היעני שמאלנית, לא היה יום שלא כיסחתי לו את הצורה. זה חלק מהעבודה שלי, חשבתי שהוא עושה טעויות חמורות. גם לא הפסקתי להזכיר לו כל מיני חקירות בהם הוא בחר בזכות השתיקה. אז לכל אלו שמבלבלים את המוח על העדפות וחוסר הגינות – תעשו טובה ושבו בלול. אתם מבלבלים את המוח. למה את מצפים? שפלג יביא סיפורים על כמה בנימין נתניהו נחמד ודואג למדינה? כשהוא מבקר את ראש הממשלה והוא לא מביע רק את דעתו, הוא מציג חומרים שהוא קיבל מתוקף היותו עיתונאי. כל עיתונאי שלא היה מפרסם חומרים כאלה הוא לא עיתונאי. 
 


אז עכשיו יש פסטיבל. גם אצלנו ברדיו מגנים בחירוף נפש על ראש הממשלה, לא באופן ענייני אלא באופן אידיאולוגי. ואם ראש הממשלה חטא? ואם אכן ראש הממשלה קצת שיקר וקצת עשה קומבינות אז לא צריך לבקר אותו בגלל שהוא ראש הממשלה שעומד בראש המפלגה הימנית? זה מאפשר לו לעשות מה שהוא רוצה? האם זה נכון שהיום בעיתון "ישראל היום" ה"ביביתון" אין ולו מילה אחת על חקירות ראש הממשלה והעדויות של גיא פלג? לתת לציבור של החינמון הכי גדול במדינה אינפורמציה? נאדה.
 
איך שלא יהיה, אני באמת מציע שתפיצו את זה באינטרנט. תמליצו על גיא פלג לקבל את פרס ישראל לתקשורת ולו בשביל הרגע בו בנימין נתניהו יברך אותו ויעניק לו את הפרס. זו תהיה אחת הבדיחות הגדולות בהיסטוריה של התקשורת העולמית, לא רק המקומית.
 
איך שלא יהיה ראש הממשלה שתיים וחצי דקות אחרי שיצא השבת הוא עמד מול מצלמה ונתן וואחד נאום. לפי דעתי, ואני לא פסיכולוג או פסיכיאטר – ראש הממשלה התחרפן. אשכרה התחרפן. מי שיקשיב לנאום הזה טוב ויראה את ההבעות שלו ואת טון הדיבור יבין שהבן אדם התחרפן. אפילו אם הוא מחורפן אני רוצה להזכיר לו משהו. לומר שהעיתונאים עשו פיגועים זו הסתה.

נתניהו, עזוב אותך רגע מהפוליטיקה, שב עם עצמך בלי הצייצן הפלצן שמתרוצץ לך בין הרגלים, בלי הקטעי היסטריה של שרה. שב ותחשוב מה אמרת. ציינת שמות של אנשים ושהם עושים פיגועים במדינה בגין סדרה שנחשבת למעולה. לומר שזה פיגוע זו הסתה. תחשוב על זה ותחזור בך. אם חס וחלילה תיפול שיערה משיערות ראשו של עיתונאי, מנהל מחלקת חדשות, בעלים של עיתון או ערוץ טלוויזיה זה יהיה על הראש שלך. וזו לא תהיה הפעם הראשונה – אל תשכח.