רק שמאלנים, אנרכיסטים, בוגדים ומפיצי מחלות מטילים ספק בגדולתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, אשר עסוק 24 שעות ביממה בהצלת עם ישראל מצרות ובקידומה של ישראל למעמד של אימפריה עולמית בענייני ביטחון, חברה וכלכלה.

עינם הצרה של אנשי "רק לא ביבי" לא קולטת את הנסים והנפלאות שראש הממשלה אהוב העם עושה, החל בחיסול הגרעין האיראני, הרס חמאס וחיזבאללה, הבאת הכלכלה הישראלית לפריחה אדירה ועד לרכישת מיליוני חיסונים שממגרים את מגיפת הקורונה הארורה.
צריך להיות נבל מרושע כדי לא להכיר בעובדה שבגין פעילותו היסודית והעקבית הצליח ביבי לקדם את החינוך, התרבות והספורט לרמות הגבוהות ביותר בעולם.

צריך להיות כפוי טובה צר מוחין כדי לא להכיר בעובדה שראש ממשלתנו עומד בשורה אחת עם גדולי המנהיגים בעולם, מוולדימיר פוטין עד דונלד טראמפ. בקונגרס האמריקאי חולים עליו, בבניין האו"ם מתים עליו, בארמונות מלכים ברחבי העולם, מאפריקה עד סקנדינביה, הוא אורח רצוי ומכובד בכל עת שירצה. צריך להודות באמת: מעולם לא היה מנהיג בסדר גודל כזה באיירץ הקוידש.

נתניהו על המשלוח הראשון של החיסונים לקורונה של מודרנה

האיש האמור להיות יועצו הקרוב, איש סודו, מנווט דרכו; האיש שאמור להיות מישהו שמזכיר את הנביאים בתקופת התנ"ך - שינה את עורו אחרי שביבי עשה עמו חסד ומינה אותו לתפקיד אדיר הכוח, "היועץ המשפטי לממשלה". אביחי מנדלבליט "תפס תחת", ובניגוד למצופה ממנו החל מטיף מוסר למנהיג הכל יכול. הוא הזהיר אותו, התריע בפניו, ניסה להלך עליו אימים ולבסוף תקע סכין משוננת בגבו.

עם חבר פרקליטיו ובעזרת כמה חייטים, תפר לראש הממשלה תיקים פליליים כדי לעצור את שליחותו ההיסטורית למען העם היהודי ולהשליכו לבית הסוהר, ולהמליך במקומו שמאלן אנרכיסט, בוגד ומפיץ מחלות. ואז קרה הדבר שהזכיר כמו שתי טיפות סמארק את מה שקרה בתקופת שמואל הנביא הדגול: העם הרים ראש, העם זעם, העם כעס, העם דרש להמליך את המנהיג האהוב למלך.

בנימין נתניהו ואביחי מנדלבליט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנימין נתניהו ואביחי מנדלבליט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)


כמו באותם ימים היסטוריים מופלאים, פנה הרב הראשי לישראל לבורא עולם וביקש ממנו הנחיות. בורא עולם, ממש כמו בספר שמואל פרק ח', ענה לרב הראשי: "שמע לכל העם לכל אשר יאמרו אליך... שמע בקולם והמלכת להם מלך". קוראי צ'כוב מהאליטה הפריבילגית לא אהבו את זעקת ההמון, שהם רוצים מלך, אבל אנשי ישראל השנייה, השלישית והרביעית עמדו על שלהם. הרב הראשי, ברוב פאר והדר המליך בירושלים, בירת הנצח של העם היהודי, את בנימין נתניהו למלך היהודי הראשון ואת שרה אשתו למלכה. ברחבי ישראל נערכו משתאות, והעם צהל ורקד ופיזז ושר בקולי קולות "ביבי מלך ישראל, חי חי וקיים". 

ויגררו בחוצות הבירה ירושלים אנרכיסטים שמאלנים, בוגדים ומפיצי מחלות, ויכו חלק מהם עד צאת נשמתם, ויתלו כמה מהם בשער העיר. ויעלו באש את בתיהם של אנשי תשקורת ממחנה "רק לא ביבי" ואל משרדי אל־ג'זירה (ערוץ 12) השליכו רימוני הלם. ויברחו העיתונאים מזעם ההמון, ובא שקט תקשורתי על המוני בית ישראל.

וימנה המלך בנימין את בנו הבכור יאיר ליורש העצר. ויקדם לתפקיד הווזיר הראשי את נתן האשלי, וייתן את משמר המלך לפקודותיו של הלוחם הנועז אמיר אוחננה. את מרים הרגבית מינה לשרת צבאות ישראל ואת אוסנת הסמארקית מינה כמפקדת משמרות המהפכה. והעם רואה את הנסים והנפלאות, נהנה מהחגיגות והמשתאות. ויעלו בני ישראל אלפי בני צאן על המנגלים ביום השביעי להמלכת המלך.

יאיר נתניהו (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
יאיר נתניהו (צילום: גילי יערי, פלאש 90)


ויראו הפלסטינים העזתים הרשעים את בני ישראל היהוד חוגגים, וישגרו רקטות אל חוטף עזה מדרום. והמנוולים החיזבאללאים שיגרו טיליהם אל ערי ישראל בצפון, ורוצחים חסרי מצפון משטחי יהודה ושומרון יצאו אל ערי ישראל ויפוצצו אוטובוסים ומזללות ומשרצי אלכוהול. ויהי בארץ תוהו ובוהו, ונהרות של דם זרמו אל הים. ויישאו בני ישראל עיניהם אל המלך הטרי ויזעקו: הושיענו נא. ויכנס המלך בנימין הראשון את שריו, יועציו, ראשי צבאו ומשטרתו, וייוועץ עם ראשי המוסד והשב"כ וראשי היחידה ללוחמה בשמאלנים אנרכיסטים, ויטכסו עצה איך למגר את הרעה שנפלה על העם החוגג.

בהמלצת יועציו הקרובים "לוק", "הארוך" ו"המציץ", הוחלט על עריכת פסטיבלי שירי הלל במתכונת לחם, שעשועים ומופלטות בכל רחבי ארץ הקודש. ויקראו לכל הזמרמרים והזמרמרות להכין שירי תהילה למנהיג. ויזמנו רקדניות בטן לענטז את טיזיהם לעיני החוגגים, ויביאו אלפי טונות בשר ומופלטות וקצת גפילטע פיש לאליטות אנינות הטעם. ועל כל הצרמוניה ניצחו סריסי המלך ינון המגלי, שמעון הריקליני, אראל הסג"לי, עירית הלינורית, גלית הדיסטלית ויעקב הבולדוגי. ויצהל העם וישכח את הצרות והמכות. ויביטו גויי המזרח התיכון על היהודים הצוהלים והחוגגים, ויירתעו וייבהלו ויטכסו עצה כיצד לגבור על העם שנתקע להם בארץ הקטנה שלו כמו עצם בגרון וקוץ בתחת.

ויבחרו שופטי תחרויות הזמר את שלושת השירים שיעלו לשלב הגמר בפסטיבל שירי ההלל למנהיג. על פי החלטת השופטים אייל הגולני, שרית החדדית ואריאל הזילברי נבחרו להופיע במופע הגמר תמיר עורקובי, ארז סימון ויוסי ברדא. בשל דרישת אנשי הדת, לא נבחרו נשים בגלל "קול באשה ערווה". טפו.

באצטדיון טדי, תחת אבטחת ארגון לה פמיליה, מול עיני משפחת המלוכה היושבת ביציע הכבוד, התקבצו עשרות אלפי מעריצים. המלך, מוקף בעשרות נושאי משרות בכירות, שרים, מנכ"לים, יועצים, לוביסטים ולקקניסטים, נראה מאושר. מדי פעם נופף בידו להמונים, וכך גם המלכה שרה בשמלה מפוארת מבית היוצר של קוקסי שאנל. הנסיך יאיר, מלווה במיליארדר המחלים פאקר, נראה במלוא אונו והונו, והנסיך אבנר הצנוע התיישב ליד בת זוגו. מסביבם חגורת אבטחה של אנשי היחידה המיוחדת, צפופים ולא משאירים סדק שדרכו יוכל גורם עוין להחדיר סיכה.

עכשיו גם הוא אויב העם. אלקין עם נתניהו (צילום: אורן בן חקון)
עכשיו גם הוא אויב העם. אלקין עם נתניהו (צילום: אורן בן חקון)


יהורם גאון פתח את האירוע במילות שבח למנהיג ובשיר "שבחי ירושלים". שריתוש שרה "אתה תותח", כשהמונים שואגים "אין אין עליך". ואז הגיע תורם של שלושת הזמרים שהגיעו לגמר. תמיר עורקובי הפליא בשירת "ביבי יא חביבי". אלו מילות השיר:
  
ביבי יא חביבי, בך בחר האל
ביבי יא חביבי, למשול על ישראל
ביבי יא חביבי, שרים לך כולם
ביבי יא חביבי, האור של העולם

ביבי יא חביבי, גיבור של ישראל
אוהבים אותך, יא ביבי, מעריכים בכל תבל
טראמפ וגם פוטין
א־סיסי, בן סלמן
מחזיקים ממך, סולטן
ביבי יא חביבי, נין ונכד לגאון מווילנא
ביבי יא חביבי, מיוחס עד לאדון דוד המלך
אז אל תדאג, גם אם רודפים אותך כולם
איתך אנחנו, ביבי, נושיע את העולם
יא חביבי, בך בחר האל
ביבי יא חביבי, למשול על ישראל

אלף ואלפיים תופרים לך תיקים
כמעט ולא נמצא שם ישרים או הגונים
כמו עדר של צבועים, עליך הם עטים
שומר עליך, ביבי, היושב במרומים
פסל שלך ניצב בכיכר המלכים
אותך המליכו, ביבי, אפילו השונאים
כותבים קיסר ומלך, בך הם מקנאים
יא חביבי ביבי, בך בחר האל
ביבי יא חביבי, למשול על ישראל

לא רק לך, יא ביבי, גם למשה ודוד
תפרו תיקים, חביבי, הערב רב תמיד
אמרו להם, יא נואפים וגנבים
רדפו אותם, יא ביבי 
בעיקר היהודים

אתה שליח, ביבי, שמך הוא בנימין
נשלחת לנו, ביבי, על ידי האל
להיות אור לגויים, פאר לישראל
יא חביבי, בך בחר האל
ביבי יא חביבי, למשול על ישראל

ארז סימון עלה לבמה ושר מול יציע הכבוד את השיר "יא חביבי ביבי":

כולם קוראים לו מלך, אתה הכל יכול
שומר פה על כולנו, אתה צדיק גדול
שנים הוא במשמרת, מחזיק הכל קרוב
זה רק עניין של זמן עד שייתנו על שמו רחוב

ביבי יא חביבי
ביבי שלי אחלה בנימין
ביבי יא חביבי
ביבי שלי מלך הימין

סיגר וכוס שמפניה, תקשורת בלי כבוד
אותו היא מחפשת, תנו לו לעבוד
אכלו לנו ת'מוח, עובדה שהוא עוד כאן
וכנראה שיישאר לעוד הרבה מאוד זמן
ביבי יא חביבי

ידיים למעלה, ידיים על הראש
המלך כאן איתנו והוא לא הולך לפרוש
כפיים לשרה, הכנתי בשבילך סולו של גיטרה שיגרום לך לחייך

השיר השלישי של יוסי ברדא, נקרא - הפתעה - "ביבי יא חביבי":
ביבי, ביבי, יא חביבי 
ראש הממשלה שלי
אין עליך, אין כמוך אוהבים אותך כולם
רק אתה מנהיג עולם
בוחרים אותך כולם
מי כמוך, ביבי חביבי

אל תירא ואל תיחת, כל עם ישראל עמך
בוחרים אותך כולם, רק אתה אהוב העם
מי כמוך, ביבי חביבי

הקהל משתולל, הקהל יוצא מגדרו. ביבי רוקד, שרה מענטזת, יאיר מצייץ בטוויטר, אבנר נרדם. מטחים של זיקוקין די נור מעופפים באוויר. לפתע דממה. הכרוז מודיע שבשל אירוע ביטחוני דחוף המלך בנימין נתניהו חייב לצאת ללשכתו. הקהל מתבקש להישאר במקום ולא לזוז עד צאת המלך. תקיעת חצוצרות. המאבטחים עם כלים בהיכון מקיפים את ראש הממשלה ויוצאים איתו אל שיירת הרכבים. 

בשל איסור הצנזורה לא ניתן לפרסם מהו האירוע הביטחוני. הותר לפרסום שהשיר שזכה במקום הראשון הוא שירו של תמיר עורקובי, שהיה השיר הארוך ביותר. עוד הותר לפרסום שבזמן האירוע באצטדיון, נעצרו שלושה לשעברים והועברו לחקירה במשרדי שב"כ. שלושת העצורים הם היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה והמפקח הכללי של המשטרה. נימוקי המעצר, כפי שהודיע דובר ראש הממשלה: תפירת תיקים וקבלת תרומות מארגוני שמאל קיצוני ומפדופילים אמריקאים. 

המשך יבוא. צפו להפתעות.