אין מי שיכול להתווכח עם העובדה כי קורין גדעון היא משב רוח מרענן על המסך שלנו, עם החיוך הכובש, התלתלים השופעים, היופי הפנימי והאותנטיות המשוועת שחסרים לנו בנוף השגור מלא בבוטוקסים, פילטרים, תוספות שיער וצביעות ערמומית. אלא שאחת הנשים האהובות על המסך, מצליחה שוב פעם לעורר סערה ברשת ואת זעמם של העוקבים וזאת כבר הפעם השנייה בחודשים האחרונים.

לפני ארבעה חודשים כיכבה גדעון בכותרות שליליות כשהעבירה ביקורת על חדר הלידה המושקע בבית החולים איכילוב כשהתלוננה שאין בו חלון. הביקורת הייתה עשויה להתקבל אחרת אילולא הטיימינג בו נאמרה כשבמקביל ללידת בתה הבריאה, התאשפזו נשים הרות שחלו בקורונה במחלקות הקורונה הסגורות והיו בסכנת חיים כמו גם עובריהם. העוקבים זעמו, הרשת געשה ובצדק, גם אני שברמה האישית מאד מחבבת את גדעון וכישוריה לא יכולתי להתעלם מתגובתה מנותקת המציאות והרגישות וביקרתי. אבל עד מהרה גדעון התנצלה והסבירה כי אלה הורמונים של הלידה שטישטשו את שיקול דעתה, ועל זה כבר סלחנו לה.

אבל עוד לא הספקנו להתאושש מהתקרית האחרונה ושוב גדעון מותקפת, הפעם מזירה אחרת לגמרי. המגישה הצטלמה לקמפיין להלבשה תחתונה, עם חזייה ותחתונים ושיתפה ברשתות את התמונות הנפלאות והמחמיאות של גופה שלא נותר עם סימני ההריון שהיה. העוקבים מיהרו לשלוף סכינים וביקרו אותה על בחירתה לשמש פרזנטורית למותג הלבשה תחתונה, כשהיא נשואה לגבר דתי שהגיע ממשפחה חרדית ושאינה מכבדת את אמונתם. 

במקרה אחר הייתי רותחת, זכותה של כל אישה לבחור את בחירותיה בחופשיות, אבל במקרה של גדעון הביקורות היו לגמרי לגיטימיות, בעיקר כי המנחה מינפה בשנתיים האחרונות את הקריירה שלה עם שני סרטי דוקו על הנישואים המעורבים שלה לגבר דתי שהגיע ממשפחה חרדית ועל החינוך הצפוי שתעניק לבתה אלונה, דתי או חילוני. גדעון כזכור גם בחרה להתחתן בחתונה הלכתית ודתית ומשמלת כלולות צנועה וחסודה ועם הפרדה חוצצת בין גברים לנשים ברחבת הריקודים, היא עברה לדוגמנות של חזייה ותחתונים. 

הפער הוא כל כך עצום, מה שגרם לרבים להרים גבה על התפנית הגדולה בעלילה. גדעון מיהרה לפרסם את התגובות הנוקבות שקיבלה באינבוקס הפרטי , צעד אמיץ אבל גם בואו נודה באמת למי שמבין בתחום, ייתכן כי מדובר בדרך יח"צנית למנף את הקמפיין החדש. 

היא לא הסתפקה בחשיפת התגובות וכתבה פוסט ארוך שמשיב לכל המלינים. גדעון הסבירה שזכותה של כל אישה לעשות ככל העולה על רוחה, בלי להיות רכוש של אף אחד אחר, תוך שהיא מזכירה את פרשת שירה איסקוב ובעלה האלים, שלא איפשר לה ללבוש שמלת סטרפלס. גדעון טענה שהיא מכבדת את הוריו של בעלה חילי, ולא מתערבת בבחירותיהם בדיוק כמו שהם מכבדים אותה בשוני שלה. כשהמסר העיקרי שלה ברור וחד, חיה ותן לחיות. 

אני חייבת להודות שהדברים שנכתבו על ידי גדעון היו מעוררי השראה ומעצימים לכל אישה ולכל דעה. גדעון תיארה באלגנטיות ובחוכמה מהו פמיניזם אמיתי מתוך החוויה האישית שלה, תוך שהיא מבטלת לגמרי את המושג פשרות וויתורים שנחוצים בכל זוגיות בריאה. תיהיו בטוחים שלפני שהיא חתמה על החוזה לקמפיין להלבשה תחתונה, צצו במוחה לא מעט לבטים והיא שקלה בכובד ראש את ההצעה המפתה, בין היתר בגלל משפחתו של בעלה, אבל בסופו של יום זאת הייתה בחירתה, כבדו אותה, את חייה ואת בחירותיה.