תכנית הטלוויזיה של משפחת רפאלי היא הדרך שלהם לבקש שנאהב אותם

העלמות המסים, ההשתמטות מצה"ל והסגירות גרמו נזק תדמיתי למשפחת רפאלי. תכנית הטלוויזיה החדשה שלהם היא הסכם כניעה מפואר בפני עולם התקשורת החדש, הפוסט־מודרני

דרור רפאל צילום: מעריב אונליין
מתוך הדוקו-ריאליטי "רפאלי'ס"
מתוך הדוקו-ריאליטי "רפאלי'ס" | צילום: צילום מסך, הוט

המשפחה הכי מפורסמת בישראל, בזכות הבת, הדוגמנית הישראלית הכי מפורסמת בעולם, עם האם, האסירה (לשעבר) הכי מפורסמת בנווה תרצה, לא צריכה כביכול להכניס מצלמה לביתה. פרסום? יש. כסף? יש. עניין? יש. הצלחה? בטירוף. אז למה מצלמה, למה עוד חשיפה ומדוע עכשיו? כי עכשיו הם רוצים עוד משהו אחד קטן - שנאהב אותם.

משפחת רפאלי צעדה בנתיב ללא מוצא. הריחוק, האיפוק וההימנעות היו חלק מהדנ"א המשפחתי, עד שהם התחילו לעבוד נגדה. לא להגיב, לא לדבר, להתנגד לכל רבע פפראצי בלתי מתואם - היו לחם חוקה. הסגירות המשפחתית גרמה להם נזק תדמיתי. בחתונה של בר, כזכור, נלקחו הטלפונים הניידים מהאורחים ונחסמו השמיים מעל אזור השרון, שמא יתעופף לו רחפן שיתעד משהו מהאירוע הכל כך סגור. והנה, לאחרונה משהו נפרץ במעטה החשאיות.

סוגת ה"דוקו־ריאליטי משפחות" היא מכונת הטיהור וההלבנה היעילה ביותר. אין סיבה שמה שהיה נכון לבוזגלוס, לליאור קוקה ולג'קי אזולאי לא ישרת גם את הרפאליז. זו משפחה טלגנית, מתקרבנת, מצטדקת, רודפת פרסום ורק רוצה שיניחו לה לחיות את חייה בשקט. עושה רושם שרק הם לא רואים את הסתירה בין הרכיבים האלה, וכידוע - חוסר מודעות הוא תכונה טלוויזיונית קסומה.

שתי נשים בקליבר של בר רפאלי מעמידות אותה באור בעייתי. הראשונה, רותם סלע, מצחיקה, אהובה וקלילה, היא כנראה האישה היחידה על המסך שיכולה להופיע עוד ועוד - כשחקנית, מנחה ופרזנטורית של שלוש חברות בעת ובעונה אחת, ולאף אחד לא נמאס ממנה. והשנייה היא גל גדות, השחקנית הישראלית הכי מצליחה בעולם, שנחשבת לגאווה הישראלית המוכשרת והכי אותנטית של ימינו. משלושתן, בר רפאלי נותרה יפה בלבד. שום דבר מעבר. או כמו שהיא כתבה: "בגיל 36 עם שלושה ילדים, מרגישה אישה באמת". כלומר, יש לה גיל, יש לה ילדים, יש לה מגדר, ותו לא.

תגיות:
בר רפאלי
/
ציפי רפאלי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף