כבר חודשיים שאנחנו צופים במערכת היחסים שנרקמת לאיטה כמו צב, בין מיסטר שחף לטליה. שחף חשק בטליה כבר בתחילת הדרך, ולמרות ששמר על איפוק בניסיון להתקרב אליה, היה ניכר שהוא לגמרי שם, אך מחשב את צעדיו בהתאם לפידבק שהוא מקבל ממנה. טליה לעומתו רצתה, לא רצתה, התקרבה, התרחקה, מעוניינת, לא מעוניינת - זה היה נראה שהיא בעיקר נהנית שרוצים אותה בבית, כי זה מצטלם נהדר, אבל היא לא רוצה בחזרה. בדיוק כמו שקרה עם אופק ששכבה לידו, פנים מול פנים במיטה, נשמה את נשימותיו, הייתה זקוקה לקרבתו לחיזוריו אבל לא אפשרה לו להעביר את ההילוך לשלב הבא.

דייר העונה הנוכחית של האח הגדול בווידוי חושפני: "עברתי אירוע מוחי, שבע שנים נמחקו לי"

הקשר עם שחף התהדק עם הזמן וכבר היה נראה לרגע ששני הצדדים מתאהבים, וטליה עשתה מחוות של אישה מעוניינת. בכל זאת, אופק כבר לא בעניין שלה, והוא כ"כ כבר לא שם, שהוא הצביע לה בפניה מבלי להתבייש וביקש מחברותיה שיתרחקו ממנו. אז למה לא להעביר במהרה את הפוקוס לידיו של שחף, אחד הדיירים הכי הוגנים ויפים באישיותם שנכנסנו אי פעם לבית האח הגדול.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

שחף הוא ללא ספק הדייר המובחר בבית, הוא הפנים היפות שלנו, והכי הייתי שמחה שלשם שינוי בבית האח הגדול מישהו בעל תו איכות יכבה את האורות בבית, כי עם כל האלימות הגואה במדינה, הרמאויות והנוכלויות, החוסר כבוד חוסר הכלה והשנאה, הגיע הזמן שהאח הגדול ישמש דוגמא לנוער הצופה ויוכיח שהטוב בסוף מנצח. ושחף הוא הדייר הטוב ביותר בבית, הייתי מאד מאושרת אם הבת שלי, שהסטנדרטים שלה מאד גבוהים, יש לומר, הייתה מביאה לי חתן כזה הביתה כל יכול שגם יודע לשיר, לבשל, להכיל, להתחשב וכל מה שרק אפשר לבקש.

אז נחזור למציאות המקרטעת של טליה ושחף, שהיא כמו מסטיק שנלעס יתר על המידה ולא נותר זכר מטעמו הנפלא. טליה תירצה שוב ושוב שאינה יכולה להתקדם עם שחף לשלב הבא, כי יש לה מכשולים בבית, על פניו תירוץ שאפשר להבין. אלא שעכשיו כששרין אברהם ואופק לוי כבר לא בסביבה, ואין אף אחד שיפגע, או יגרום לטליה להצטייר בשליליות כדיירת שפגעה והעליבה דייר אחר, אפשר לעבור לקרבה האינטימית והגופנית.

והנה זה קרה, הרגע המכונן לו כולנו ציפינו, טליה ושחף החזיקו ידיים, תודו שהתרגשם, וכדי שיחשבו שהיא באמת בעניין היא גם עשתה לו תחקיר מודיעיני על איך הוא יציע לה, באיזה בית יגורו, ואיפה יחגגו את ירח הדבש. כשהבינה שזה לא מה שיספק את הקהל בבית, היא נכנסה לחדר האח הגדול וסיפקה תירוץ אחר שמצאה, שהיא מרגישה שהכל על כתפיה עכשיו, איך אפשר לנהל זוגיות בבית סגור, וכי המבחן האמיתי הוא רק בחוץ. אחרי שהבינה שזה גם לא אוחז מים, לא עבור שחף ולא עבור הצופים, או האח הגדול, היא האשימה את אביה, "אבא שלי מעולם לא ראה אותי מתנשקת, איך אני אתנשק כשאבא שלי צופה בי?". תאמיני לי טליה, אבא שלך מת כבר שתתנשקי , גם לו נמאס מהקשר הזה.

עכשיו תגידו לי חברים, מי מכם שהיה אי פעם מאוהב, הצליח לשמור על איפוק כזה? כשמאוהבים לא מצליחים לחשוב בהיגיון, כשמאוהבים לא מחשבים צעדים, או מתחשבים בסביבה, קחו לדוגמא את נתנאל שהתאהב בדיאן והלך אחריה עם לשון בחוץ, והגחיך את עצמו עבורה והתנצל בפניה בלי סיבה כל פעם שהיא איבדה את זה, רק בכדי לרצות אותה. אפילו אילנה שגדולה מדניאל בעשור התאהבה ולא חשבה בהגיון על פער הגילים והפגיעה שוודאי תבוא, כי זה רק עניין של זמן.

האם באמת טליה מאוהבת בשחף? או שזה פשוט מצטלם טוב על המסך וגורם לה להרגיש מחוזרת? הרי היא הודתה בחדר האח הגדול שהיא לא ספרה אותו בהתחלה. עכשיו כשנגמרו לה כבר כל התירוצים, האם נזכה לראות את הנשיקה המיוחלת, שכבר איבדנו תקווה לבואה?  אולי האח שתמיד מתערב כשנדרש, יזרוק איזו מילה לטליה, ונגמור כבר עם הבישול האיטי הזה שמייבש לגמרי את כל המנה ונסיים את העונה בהאפי אנד הוליוודי.