אתגריה התקשורתיים של חברה ביטחונית הם ייחודיים בעת שגרה: לא כל פרסום הוא חיובי וישנם נושאים שהשתיקה עדיפה להם. בעת מלחמה המשמעויות הן אחרות, ולסוגיות שהעסיקו אותנו לפני ה-7/10, כמו תמיכה בפעילות העסקית, התווספו סוגיות משמעותיות של הגברת החוסן הלאומי ותחושת הביטחון האזרחית.
התעשייה האווירית פועלת בכ-100 מדינות ברחבי העולם וכ-80% מהמכירות לאורך השנים הן לייצוא. הפעילות התקשורתית בארץ כללה תמיכה במערכת הביטחון כולה, ברצון לגייס עובדים איכותיים ולהעלות לתודעה את העליונות הטכנולוגית הישראלית. מאז פרוץ המלחמה, ניכר היה שמדינות וארגונים עוינים השקיעו רבות במטרה לייצר תחושת בלבול וחוסר ביטחון בקרב אזרחי ישראל, על כן פעלנו לתקן עוולה זו.