עם חזק: ימי המלחמה עדיין כאן, אך איתם גם הכוח הטכנולוגי והביטחוני

המלחמה הביאה עימה סוגיות משמעותיות של הגברת החוסן הלאומי ותחושת הביטחון האזרחית. אזרחי ישראל ידעו שיש להם במה להתגאות אחרי ליל הטילים מאיראן, וגם עתה עלינו להמשיך להפיץ את הגאווה הזו בתקשורת

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
יירוט טילים. מערכות רדאר מתקדמות
יירוט טילים. מערכות רדאר מתקדמות | צילום: פלאש 90
4
גלריה

אתגריה התקשורתיים של חברה ביטחונית הם ייחודיים בעת שגרה: לא כל פרסום הוא חיובי וישנם נושאים שהשתיקה עדיפה להם. בעת מלחמה המשמעויות הן אחרות, ולסוגיות שהעסיקו אותנו לפני ה-7/10, כמו תמיכה בפעילות העסקית, התווספו סוגיות משמעותיות של הגברת החוסן הלאומי ותחושת הביטחון האזרחית.

התעשייה האווירית פועלת בכ-100 מדינות ברחבי העולם וכ-80% מהמכירות לאורך השנים הן לייצוא. הפעילות התקשורתית בארץ כללה תמיכה במערכת הביטחון כולה, ברצון לגייס עובדים איכותיים ולהעלות לתודעה את העליונות הטכנולוגית הישראלית. מאז פרוץ המלחמה, ניכר היה שמדינות וארגונים עוינים השקיעו רבות במטרה לייצר תחושת בלבול וחוסר ביטחון בקרב אזרחי ישראל, על כן פעלנו לתקן עוולה זו.

טילי חץ של התעשייה האווירית
טילי חץ של התעשייה האווירית | צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ
עמיר פרץ, בועז לוי
עמיר פרץ, בועז לוי | צילום: התעשייה האווירית
שי גל
שי גל | צילום: דוברות התעשייה האווירית

תגיות:
כיפת ברזל
/
עמיר פרץ
/
תעשייה אווירית
/
טיל בליסטי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף