ב-7/10/2023, מדינת ישראל ואזרחי ישראל, חוו לצערנו הרב אירוע טראומטי ברמה ההיסטורית. שואה של ממש באזרחי מדינתנו ובעמינו העם היהודי, בגבולות ביתו ומדינתו היחידה בעולם מדינת ישראל.

רבות כבר דובר ועוד רבות עוד ידובר לאחר המלחמה, הכשלון והפקרת בטחון אזרחי ישראל יתוחקר עד תום. תשובות יתקבלו על ידי כולם כולל כולם כפי שאמר  גם ראש הממשלה בנימין נתניהו. האחריות והאשמה על אירועי השואה שעברנו בשבת שמחת תורה בתאריך 7/10/2023, היא של כל מי שהיו ראשי ממשלה, שרי בטחון, חברי קבינט מדיני בטחוני ובכירים במערכת הבטחון הישראלית בשלושת העשורים האחרונים.

אני צופה כחודש וחצי בכלל אמצעי התקשורת בישראל מידי יום ויום. השיח ברשתות החברתיות ובמרבית מאמצעי התקשורת בישראל, מכוונים ומפנים בכינון ישיר, את כל התותחים והקנים התקשורתיים שלהם, כנגד אדם אחד בלבד ראש הממשלה בנימין נתניהו. רק ראש הממשלה נתניהו, מותקף באופן אישי וציבורי. המטרה שלהם היא אחת ויחידה, להביא לכך שיתפטר מתפקידו עכשיו ומיד וזאת בזמן שהוא מנהל את המלחמה. בל נשכח אפילו לרגע אחד שכל ההתרחשות הזאת היא בעת מלחמה, כאשר חיילנו נלחמים מבית לבית, ממנהרה למנהרה. התופעה העגומה הזו מעוררת בחילה, תסכול עמוק וכעס רב, גם כלפי העורכים, הכתבים, הפרשנים במערכות התקשורת של ישראל. במעשה הזה שלהם הם משרתים בצורה חד משמעית את האויב החמאס-דעאש, שטבח, אנס וחטף את אזרחינו. הצוררים הנאצים סינאוור ומוחמד דף, חשים סיפוק רב מההישג העצום הזה שמעניקים להם אמצעי התקשורת של ישראל. ביום שאחרי המלחמה גם אמצעי התקשורת בישראל יצטרכו לתת תשובות קשות ביותר, על כך שהובילו את השיח התקשורתי חסר המעצורים והפוגע בערכי המדינה ואזרחיה בעת מלחמה. כמו כן, גם על תמיכתם לאורך שלושה עשורים בקונספציה הביטחונית של ישראל שכשלה כשלון חרוץ ביותר בשבת שמחת תורה ה-7/10/2023.

אין ספק כי, לראש הממשלה בנימין נתניהו, גם לפי הדברים שאמר בקולו יש אחריות עליונה, הוא בראש הפירמידה, אך כעת מלחמה, צריכים להציל את המדינה. כלל הדברים יתבררו ויתוחקרו עד תום בשש אחרי המלחמה.

משפחת נתניהו, שזורה בהיסטוריה של העם היהודי ומדינת ישראל. לראש הממשלה בנימין נתניהו, יש תפקיד מרכזי בהיסטוריה של עם ישראל ומדינת ישראל. ההיסטוריה של מדינת ישראל, מיקמה אותו כמנהיג הראשון שחתם על 4 הסכמי שלום ונורמליזציה עם מדינות ערב. הסכמים שהמוטו המרכזי בהם זה  שלום תמורת שלום. אין ספק שההיסטוריה של מדינת ישראל ממקמת אותו גם בימים האלה, במקום של המנהיג שמוביל את מדינת ישראל והעם היהודי באירוע האיום והנורא של שמחת תורה ב-7 לאוקטובר 2023.

אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו, ההיסטוריה של מדינת ישראל מציבה אותך בימים אלו למנהיג אשר יכול וחייב להסיר את כלל האיומים הביטחוניים מעל מדינת ישראל ואזרחי ישראל מדרום, מצפון, ממזרח ומערב.

צפיתי במסיבות העיתונאים המשולשות של קבינט המלחמה שראש הממשלה בנימין נתניהו עומד בראשו ביחד עם שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ. מרבית שאלות העיתונאים הופנו אל ראש הממשלה בנימין נתניהו, האצבע וסימון האחריות והאשמה היו באוויר. ההתמודדות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עם המצב הקשה והמיוחד שנקלענו בו מעורר השתאות רבה. אני פונה אליו באופן אישי וקורא לו אל תחשוב להיענות לקריאות הרעות ואל תחשוב אפילו לרגע אחד להתפטר ולהעניק במתנה לסינאוור ומוחמד דף, הנאצים הארורים, הישג היסטורי של הדחתך מתפקידך בעת מלחמה. אתה אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו, היחידי שיכול להשיט את נושאת המטוסים הזו מדינת ישראל. לעמוד בלחצים המדיניים והביטחוניים, במצב המורכב והסבוך הגיאופוליטי שמדינת ישראל נמצאת בה היום ולהשיט אותנו חזרה לחוף מבטחים בזירה הביטחונית והמדינית.

אז אומר כך, יש לך אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו, תפקיד היסטורי ואתה חייב למלא את המשימה עד תום, לנצח במלחמה, ולהסיר את כלל האיומים הביטחוניים מעל מדינת ישראל, להחזיר את החטופים והנעדרים למשפחותיהם ולבתיהם, לשקם את כל הקיבוצים והמושבים בדרום ובצפון וכן להיערך לבאות. לחזק את כלכלת ישראל ועל הדרך להשלים את תהליכי השלום והנורמליזציה עם מדינות ערב נוספות ערב הסעודית ועם עוד מדינות ערב מתונות נוספות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רק ביום שאחרי שתשלים את כל המשימות האלה שציינתי והזכרתי לעייל, "תתלה את הנעליים" כמו שאומרים בכדורגל ותפרוש מהחיים הפוליטיים.

אני בטוח שגם לאחר שתקבל את החלטתך זו תקים את "מרכז נתניהו לביטחון, כלכלה ושלום" ותמשיך לתרום רבות לקידומה של מדינת ישראל. ואם רק תרצה בכך גם תיבחר לנשיא הבא של מדינת ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, אני מאחל לך בריאות טובה, תהיה חזק כסלע עם הרבה כוחות להתמודד עם הבאות תודה רבה מעומק הלב על כל עשייתך למען האזרחים והמדינה.

כותב המאמר איתן הרשקו הוא יועץ אסטרטגי לתקשורת שיווקית