ההפגנות האנטישמיות הקשות במכללות ובאוניברסיטאות ברחבי ארה"ב מגלות את פניו המכוערים של האסלאם הרדיקלי, ומזכירות את תחילתה של התנועה הנאצית - שהחלה לפעול כ"מפלגת הפועלים הגרמנית" בשנת 1919, וגדלה תוך זמן קצר לממדים מפלצתיים בהנהגתו של אדולף היטלר.

ביבי יודע היטב שמה שקורה בימים אלה עלול להביא לקריסת המדינה | בריק
על כפות המאזניים האסטרטגיים - עסקאות ועוצמה או הסלמה וחולשה

תנועת האחים המוסלמים אינה טובה מהתנועה הנאצית, ומסוכנת בדיוק כמוה. היא רואה ביהודים בני אדם נחותים שגזלו את האדמה של מדינה שמעולם לא הייתה קיימת, ושל עם מומצא ללא כל מקורות, המסתמך על שקר ועיוות ההיסטוריה. השקר צמח לממדים גדולים כל כך, עד שהם עצמם החלו להאמין בו.

למרבה הצער, בעזרת מדינות אסלאמיות כקטאר ואיראן ותקשורת משופעת בכסף הם הצליחו להנדס את תודעת ההמונים הבורים – אמריקאים ואירופים כאחד – הצועקים ברחובות ובכלי התקשורת "פלסטין תשוחרר מהנהר ועד הים", בלי שמץ של מושג מה הכוונה באמרה הזו.

בביקורי באמסטרדם צפיתי איך המון משולהב, מוסלמי והולנדי, צורח בהיסטריה "Free Palestine". הולנדים רבים מתחילים להבין אט־אט שארצם – כמו אנגליה, גרמניה, בלגיה ועוד מדינות באירופה – נכבשת על ידי מהגרים שחלקם הגיעו כמחפשי מקלט ורובם כמהגרי עבודה.

שאלתי את השוטר שצפה בהתרחשויות על מה ההפגנה, והוא ענה "הם דורשים את שחרור פלסטין מהכיבוש הישראלי". כשהצגתי את עצמי כישראלי וניסיתי להסביר שכוונתם היא בעצם השמדת ישראל, ביקש ממני השוטר לשמור את דעותיי לעצמי ולהתרחק מההמון, שבדיוק החל את הצעדה שלו בצרחות ובתופים לכיוון אחד הרחובות היוצאים מכיכר דאם.

הרב אורי שרקי, שחוקר את נושא הסכסוך בין היהדות והאסלאם, התראיין למגזין "אפוק" והסביר שכדי להבין את מהות הסכסוך יש ללכת למקורות, כלומר לתנ"ך ולסיפור של ישמעאל, שנולד לאברהם אבינו, שהיה מהגר, ולשפחתה של שרה אמנו, לאחר שזו לא יכלה ללדת. ישמעאל היה אמור לרשת את אברהם בהיותו בן יחיד.

הרב שרקי מסביר שהבכורה והירושה חזרו ליצחק, שנולד שנים אחרי ישמעאל בן השפחה, כך על פי חוקי חמורבי שהיו מקובלים אז. אך ישמעאל סירב להכיר ביצחק, היורש הצעיר ממנו.

מרבית הערבים רואים עצמם כצאצאי ישמעאל, ואינם מוכנים לקבל את היהדות. מבחינת האסלאם, מאז הגיעו של מוחמד, שנולד רק במאה השישית לספירה, הדתות האחרות - כולל הנצרות והיהדות - הן חסרות חשיבות, והאסלאם היא הדת האמיתית. לפני מוחמד היו המאמינים עובדי אלילים, והם עצמם מחלקים את ההיסטוריה שלהם לשתי תקופות – הבערות והאסלאם.

האסלאם מהווה חזרה לאלוהי אברהם, אבל לא לאלוהי יצחק, ולמעשה הוויכוח הוא למי שייכת ירושת אברהם אבינו - כלומר למי שייכת ארץ ישראל.

זרועות התמנון

ראשי מדינות ומראיינים בתקשורת העולמית מתחילים להבין שישראל נלחמת באסלאם קיצוני, בברברים המקבלים את הלגיטימציה הרצחנית שלהם מכוהני דת פנאטים. בשם האסלאם והמלחמה ב"כופרים", בוצע הפיגוע המחריד בבניין התאומים בארה"ב, שם נרצחו כ־3,000 אנשים ויותר מ־6,000 נפצעו.

איראן מצהירה בגלוי על כוונתה להשמיד את ישראל, ולמעט צעדים כלכליים לא אפקטיביים שהטילה ארה"ב על מדינת הרשע הזו - העולם מחריש. איראן של חומייני אימצה את הרדיקליזם המוסלמי ואת האידיאולוגיה האנטי־מערבית והאנטי־ציונית, והולידה את "ציר ההתנגדות".
איראן החלה לתמוך בסוריה כנגד ישראל, מסייעת לה בנשק ומבססת את אחיזתה שם. את לבנון היא הפכה לבסיסה הקדמי נגד ישראל, תוך שהיא מציידת לפי ההערכות את שלוחה חיזבאללה בכ־150 אלף רקטות וטילים, שחלקם מדויקים.

האידיאולוגיה האנטי־מערבית של איראן, הרואה בארה"ב את "השטן הגדול" ובישראל את "השטן הקטן", וההחלטה לפגוע באינטרסים של המערב, גרמה לאין־ספור פיגועים רצחניים. טביעות האצבע של איראן ושלוחיה נמצאו בפיגוע המחריד שבוצע בארגנטינה בבניין הקהילה היהודית בבואנוס איירס בשנת 1994.

בספטמבר 1992 התרחש פיגוע גדול במסעדה בברלין, בירת גרמניה. עשרות בני אדם נהרגו. בית המשפט בגרמניה הורה בזמנו על מעצרם של סוכני משמרות המהפכה שהיו אחראים לפיגוע. מבחינת הגרמנים, זו הייתה המתקפה הגדולה ביותר של מדינה זרה על אדמתם לאחר מלחמת העולם השנייה.

כבר בחודש אוגוסט 2002 חשפה קבוצת אופוזיציה איראנית מידע על כורים גרעיניים חשאיים בנתנז ובאראכ שאיראן לא הכריזה עליהם. אף שהיה מדובר בהפרת ההסכם הדו־צדדי בין איראן לסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א)ליישום האמנה למניעת הפצת נשק גרעיני, ואיום מפורש להשמיד מדינה החברה במשפחת העמים – העולם המערבי שתק ושותק. בכך הוא שותף לפשע של מנהיגים שיעים קנאים וחשוכים, הרוצים להשליט את ההגמוניה האסלאמית הרצחנית שלהם באמצעות פיגועים ומרוץ לפצצה גרעינית.

איראן פוגעת באמצעות השלוחה החות'ית שלה גם במדינות המפרץ. איראן כיום היא מדינת סף גרעינית, המציידת את המרים שבאויבינו במיטב הנשק. ישראל וארה"ב שגו בכך שנתנו למפלצת הזאת לגדול לממדים כה מבעיתים.

הסנקציות לא עושות רושם רב על משטר האייתוללות, שממשיך לפתח את היכולות גרעיניות שלה, ובכך מהווה איום לא רק על ישראל - אלא על כל העולם החופשי. השאלה היא אם העולם יתעורר ויעצור את משטר הרשע והטרור מהכוונה להשמיד את מדינת ישראל ולגרור את העולם למלחמה גלובלית.

הכותב הוא מנכ"ל רדיוס 100FM, קונסול כבוד בישראל של נאורו, סגן דיקאן הסגל הקונסולרי וסגן נשיא מועדון השגרירים בישראל
[email protected]