קמפיין "שישי ישראלי": בבוקר טרחנות, בערב נרגנות

הישראלים אוהבים להשקיע אנרגיה במחוות ובהיעלבויות מיותרות. כך הפך מסע הפרסום לקידוש בשישי לסקנדל של חמש דקות

שמואל רוזנר צילום: ללא
ישיבה חילונית
ישיבה חילונית | צילום: אריק סולטן

נדמה שישנם שני דברים שישראלים אוהבים לעשות היום יותר מכפי שעשו בעבר: להשקיע אנרגיה במחוות מיותרות, ולהשקיע אנרגיה בהיעלבויות מיותרות. אלה הדברים שהפכו את קמפיין הקידוש בשישי לסקנדל של חמש דקות. אלה, וכמובן השקלים הרבים שהושקעו בשלטים הרבים שנועדו לקדם מוסד שאיננו זקוק לקידום, או לפתור בעיה שאיננה קיימת, או לעשות משהו אחר שאת טיבו קשה לשער. משהו טוב.

יש הרבה ישראלים שסבורים שלצופי כדורגל יש חיים עשירים יותר מאלה של מי שמעדיפים כדורסל (האם הייתם נעלבים מהקמפיין: בצהריים עבודה, בערב כדורגל?). יש הרבה ישראלים הסבורים שגילו את המתכון לחיים נכונים ורוצים לשתף אתכם. ברוב המקרים, המאמץ מיותר – ברוב המקרים, גם העלבון מיותר.

תגיות:
ישראל
/
דת ומדינה
/
יהדות
/
חילול שבת
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף