ש: "האם מותר שאישה תהיה חברת כנסת?"
ת: "ודאי לא. לא תמצא אצל החרדים דבר כזה".
ש: "אז כיצד יש אצל הלאומיים־הדתיים?"
ת: "כבר בזמנו כתב מרן הרב קוק בכמה איגרות, שהמזרחי הם פשרנים".
ש: "איפה כתוב בהלכה שלא ממנים אישה לתפקיד ציבורי?"
ת: "רמב"ם מפורש: 'אין מעמידין אישה במלכות שנאמר: עליך מלך - ולא מלכה. וכן כל משימות שבישראל, אין ממנים בהם אלא איש'" (הלכות מלכים א ה).
ש: "וכולם מסכימים עם הרמב"ם?"
כשרב חשוב אומר לנשים דתיות ש"כולם מסכימים שזה לא צנוע וכבוד בת מלך פנימה", הרי שהוא מצמצם את ה"כולם" שאליו הוא משתייך. הבן איש חי למשל כבר לא משתייך ל"כולם" הזה. גם פלורה ששון לא. גם הבוגרות הטריות של מחזור מורות ההלכה.
חבל שבמקום לשמוח על כך שיש נשים שמשמיעות את קולן בזירה הציבורית יש מי שבשם ההלכה משתיק את הפלורות ששון של ימינו.