זוג מהצפון, בתחילת שנות הארבעים לחייהם, ידעו עליות וירידות במערכת היחסים הזוגית שלהם. הזוג הנשוי, להם שלושה ילדים, שקלו להתגרש, אך לבסוף החליטו בעזרת ייעוץ זוגי, שהעניק להם תקווה, לשקם את חיי הנישואין שלהם.  לפני כחודש ימים החלה התפנית החדשה בחייהם של בני הזוג.

האישה, שנחשפה לחולה קורונה מאומת במקום עבודתה, נשלחה לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות. את הבידוד היא בחרה לעשות הרחק ממשפחתה ביחידת הדיור של הוריה בצפון. בתקופת הבידוד, הבעל, עובד שכיר בתחום השיווק, מצא את עצמו מתמודד עם מטלות הבית וגידול הילדים שהתבררו כלא מאוד מורכבים. כפי שסיפר הבעל לעורכת הדין שרין סולן, ימי הבידוד של אשתו היו הימים היפים, הרגועים והטובים ביותר שהיו לו בשנים האחרונות.

עורכת הדין הדגישה כי הבעל חזר וטען כי אשתו לא חסרה לו והוא לא התגעגע אליה כלל. לדבריו, הוא התמודד בקלות עם המטלות מהן חשש. "הקורונה סייעה לו להבין כי בלי אשתו הוא מרגישה חופשי יותר והחליט להניח בפניה שוב את הדרישה להתגרש מיד עם חזרתה מהבידוד", ציינה עו"ד סולן.

וכך, עם שובה של האישה, הבעל הניח בפניה את מסמכי הגירושין. האישה בתגובה הטיחה לעברו שורה של צילומים בהם הוא נראה מתגופף עם חברתה הטובה ביותר, בחצר גינתם המשותפת, בזמן ששהתה בבידוד.

הבעל טען להגנתו כי באחד הערבים שהם נזקק לעזרה בטיפול הילדים, הוא קרא לחברתה לסייע לו והיא נשארה לישון בסלון ביתם. "הוא לא היה לגמרי בודד וחברתי הפיגה לו את השעמום, כעת היא תשלם את המחיר מול בעלה, ובעלי ישלם לי כל שארצה", אמרה האישה לעורכת הדין שלה והציגה בפניה מסמכים נגדיים לגירושין. בזמן כתיבת שורות אלו, בית הדין הרבני יצטרך לבחון את האם התמונות מעידות על רומן כלשהו שמחייב את הבעל לתת לאשתו גט.

עו''ד שרין סולן (צילום: ללא קרדיט)
עו''ד שרין סולן (צילום: ללא קרדיט)